سیاست

احمد ضیا مسعود طی سفر رسمی عازم ولایت کندز شد

کابل 24دلو باختر
احمد ضیا مسعود نماینده فوق العاده رییس جمهور، در امور اصلاحات و حکومت داری خوب  در سفر به ولایت کندز از نیروهای نظامی فرقه ۲۰ پامیر دیدار کرده و  گزارش رهبری سیاسی نظامی ولایت کندز را شنید.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی  نماینده فوق العاده رئیس جمهوربه آژانس باختر،در این همایش نظامی که در قرارگاه فرقه ۲۰ پامیر صورت گرفت. قوماندان فرقه ۲۰ آمر زون۸۰۸ امنتی پولیس ، رییس امنیت ملی ، رییس شورای ولایتی روءسای نهادهای دولتی و جامعه مدنی و مطبوعات گرد آمده بودند.  فرمانده فرقه و آمر زون پولیس از تلاش نیروهای مسلح برای تامین امنیت مردم به دولت اطمینان دادند. رییس شورای ولایتی هم اطمنیان داد که اگر شورای مقاومت مردمی در کندز ایجاد شود
احمدضیامسعود در این محفل که از مقاومت سخن میگفت ، از نیروهای امنیتی ودفاعی در کندز اظهار سپاس نموده و به آنان وعده داد که تلاش های آنان در تامین امنیت در کندز را با همه امکانات حمایت خواهد نمود.
احمدضیامسعود در مورد تشویق نیروهای نظامی و تشکیل شورای مقاومت مردمی از سوی همایش بزرگ کندز مورد استقبال جدی و پرشور قرار گرفت.
درین همایش تصمیم گرفته شد که شورای مقاومت مردمی در بدخشان ، تخار،کندز و بغلان تحت هدایت احمدضیامسعود بسیج شوند و جبهه ضد طالبان باهمه نیرو تقویت گردد. درپایان فیصله شد که همایش و نشست عمومی شورای های مقاومت مردمی کار خود را برای آمادگی دفاع مشروع از مردم آغاز کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا