جامعه

کارترمیم و قیرریزی ۸ کیلومتر سرک کابل – میدان شهر، آغاز شد

کابل/ 15 میزان / باختر
کار ترمیم و قیرریزی ۸ کیلومتر سرک ازپل کمپنی شهر کابل به طرف میدان شهر، آغاز شد .
به گزارش آژانس باختر؛ درمراسمی که به این مناسبت برگزارشد، سید ادریس میر سرپرست معینیت تخنیکی وزارت فوایدعامه دررابطه به آغازکاراین پروژه معلومات داد وگفت: رهبری وزارت فوایدعامه ، سرک‌ها و پل‌هایی در اولویت قرارداده است که تخریب شده است و دررفت و آمد مردم مشکلات ایجاد کرده است.
وی افزود: کار ترمیم اساسی (قیرریزی) ۸ کیلومتر سرک کابل – میدان شهر، را وزارت فواید عامه به مصرف بیشتر از 3 میلیون افغانی با شرکت ساختمانی هیواد نگین قرارداد کرده است و قرار است کار آن در 35 روز آینده تکمیل شود.
سرپرست معینیت تخنیکی اضافه کرد: ترمیم و میلینک کاری شاهراه زابل – میدان شهر، 30 کیلومتر شاهراه سالنگ ها و سه پل در ولسوالی شهرصفا زابل، قبلآ بر اساس توجه مسوولان امارت اسلامی آغاز شده است و کاراین پروژه ها عملاً جریان دارد که این روند درآینده شامل تمام ولایت های کشور می شود.
همچنان دراین مراسم، حافظ منور مشاور معینیت حفظ ومراقبت سرک ها گفت: معینیت حفظ و مراقبت سرک ها تمام نقاط آسیب پذیر را که در رفت و آمد مردم و فصل زمستان مشکلات ترانسپورتی ایجاد می کند، شناسایی کرده است و به خاطر رفع مشکلات مردم، وزارت فوایدعامه برنامه های اساسی روی دست گرفته است .
وی افزود: شاهراه کابل – میدان شهر، 24 کیلومتر طول دارد که کار 8 کیلومتر آن آغاز شد و متباقی 16 کیلومتر آن در مراحل تخنیکی قراردارد و در آینده کار آن نیز آغاز خواهد شد.
به همین ترتیب، مفتی محمد هارون، سرپرست ریاست فوایدعامه کابل، ازتطبیق با کیفیت کاراین پروژه مطابق مشخصات تخنیکی و وقت و زمان معین آن اطمینان داد و از باشندگان محل خواست که در جریان کار این پروژه با وزارت فوایدعامه همکاری کنند. باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا