اخباراقتصاد

کار قیرریزی بیش از دو کیلومتر سرک درشهر مزار شریف آغاز شد

 شهرمزار شریف/ 9قوس / باختر

والی بلخ کار قیرریزی بیش از دوکیلومتر سرک درشهرمزارشرف را امروز افتتاح کرد. گفته می شود که این سرک به هزینۀ هشتاد و پنج میلیون افغانی از بودجۀ شاروالی شهرمزارشریف قیرریزی می شود.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ درمحفلی که به همین مناسبت برگزار شد، مولوی قدرت الله ابوحمزه والی بلخ روی کارهای عام المنفعه و بازسازی در بلخ تاکید کرد و گفت: مسوولان امارت اسلامی در بلخ در بارۀ ارائه خدمات اجتماعی و بازسازی برای باشندگان بلخ متعهد اند که به همین منظور بحث روی پروژه های قوش تیپه و روضۀ شریف با مسوولان شرکت های مربوط ادامه دارد.

والی بلخ از تمام شرکت هایی که کارهای شان در اثر تحولات اخیر نیمه تمام مانده است خواست که زمینۀ بازسازی برای آنان فراهم شده است و هر چه زود تر به کارهای بازسازی خویش آغازکنند.

همچنان مولوی قدرت الله طارق شاروال شهرمزارشریف نیز روی کارهای بازسای در شهر مزارشریف تاکید کرد و گفت که از مدت یک ماه به این سو کارهای عام المنفعه و بازسازی در شهر مزارشریف آغاز شده است که امروز کار قیرریزی بیش از دوکیلومتر سرک به هزینۀ هشتاد و پنج میلیون افغانی آغاز شد.

وی افزود که برعلاوه قیرریزی، کار جغل اندازی سرک های فرعی در نواحی مختلف شهر مزار شریف نیز ادامه دارد .

محمد عالم یک شهروند شهرمزارشریف گفت: این سرک قبلاً مشکلات زیاد داشت و باشندگان محل به خصوص در فصل زمستان دچار مشکل بودند.

محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا