اخبارجامعه

یک محمولۀ 11 تُنی کمک بشردوستانۀ بنگلادیش برای زلزله‌زدگان به کابل رسید

کابل، 14 سرطان، باختر
وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث می‌گوید که به سلسلۀ انتقال کمک‌های بشردوستانۀ کشورهای همسایه و منطقه به افغانستان، امروز سه شنبه ( 14 سرطان) یک محمولۀ 11 تنی کمک بشردوستانۀ بنگلادیش به کابل رسید.
به گزارش آژانس باختر؛ وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث می‌گوید که این محمولۀ کمکی شامل ادویه، شیر و کمپل است و قرار است برای زلزله‌زدگان ولایت‌های پکتکیا و خوست توزیع شود.
مولوی محمد نسیم حقانی، رئیس اطلاعات و ارتباط عامۀ وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در مراسم دریافت این کمک‌ها، ضمن قدردانی از همکاری دولت بنگلادیش با خانواده‌های قربانیان و آسیب‌دیدگان زلزلۀ اخیر در افغانستان گفت که این محمولۀ کمکی به مناطق زلزله‌زده انتقال و به متضررین توزیع خواهد شد.
وی از کشورها و سازمان‌های مدد رسان ملی و بین‌المللی خواست تا به کمک‌های خود به خانواده‌های قربانیان و متضرران زلزلۀ اخیر در افغانستان ادامه بدهند.
این در حالی است که پیش از این برخی کشورهای همسایه و منطقه از جمله پاکستان، ایران، هند، چین، قطر و امارات متحدۀ عربی محموله‌های کمک‌های بشردوستانۀ خود را به زلزله‌زدگان ولایت‌های خوست و پکتیکا ارسال کرده اند.
پاینده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا