سیاست

برنامه ارتقای ظرفیت برای نتایج(CBR) در کمیسیون امور تقنینی ولسی جرگه مورد بحث قرار گرفت

کابل باختر 8 جدی
نشست کمیته رهبری برنامه ارتقای ظرفیت برای نتایج (CBR) به  ریاست اکلیل حکیمی، وزیر مالیه و با اشتراک وزیر اقتصاد و مسولین خدمات ملکی و کمیسیون اصلاحات اداری برگزار گردید.
به اساس معلومات ریاست ارتباط عامه وزارت مالیه به آژآانس باختر،در آغاز اکلیل حکیمی وزیر مالیه در مورد شرایط استخدام وتاثیرات ان بر نتایج کار جهت بدست اوردن اهداف تعیین شده صحبت نمود و همچنان پیرامون پرداخت امتیازات برای کارمندان ادارات دولتی طبق قانون معاشات به نمایندگان معلومات مفصل ارائه نمود.
مسوولین خدمات ملکی در مورد تاریخچه خدمات ملکی و برنامه ارتقای ظرفیت برای نتایج (CBR)  معلومات دادند و افزودند: تطبیق این برنامه جزی از تعهدات حکومت در کنفرانس سام میباشد که هدف ان سیستم سازی و مسلکی سازی کارمندان در چوکات ادارات دولتی میباشد.
قابل تذکر است که کمیته رهبری برنامه ارتقای ظرفیت برای نتایج (CBR) طبق حکم مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان تشکیل گردیده و اهداف کلیدی این کمیته نظارت منظم از ترتیب و تطبیق برنامه های اساسی اصلاحات و تسریع روند شفاف استخدام کادرهای متخصص و مجرب در وزارت ها و ادارت دولتی از طریق برنامه ارتقای ظرفیت برای نتایج، میباشد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا