Politics

رئیس اجرائیه با هیئت رهبری وزارت امور زنان دیدار کرد

کابل 8 جدی باختر
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان دیروزدر قصر سپیدار با سرپرست وزارت امور زنان، هیئت رهبری و روسای ولایتی آن وزارت  دیدار نمود.
به  اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیهبه آژانس باختر، در این دیدار دکتور عبدالله عبدالله از تلاش ها و زحمات زنان کشور در راه رفاه و آسایش زنان تقدیر کرده گفت که  امیدواریم تحت رهبری و به تلاش و زحمات شبا روزی شما کشور و زنان این سرزمین آینده بهتری در پیش داشته باشند.
در این دیدار سرپرست وزارت امور زنان، اعضای هیئت رهبری و روسای ولایتی آن وزارت گفتند: وزارت امور زنان کارها را به صورت ابتدایی آغاز نمود ولی با پشت کار و تلاش زنان کشور این وزارت امروز به یکی از نهادهای موثر در جامعه مبدل شده در عرصه دفاع از حقوق زنان، عرضه خدمات به زنان کشور و تسوید قوانین نقش برجسته ای ایفا نموده است. سخنرانان خواهان کمک حکومت وحدت ملی به وزارت امور زنان، تخصیص بودجه بیشتر، همکاری مالی و تامین امنیت زنان به خصوص در ولایت های نا امن کشور شدند. آنان همچنان افزودند: زنان خواهان رشد متوازن و توجه بیشتر به 13 ولایت محروم کشور هستند و می خواهند در توزیع بودجه نقش عمده داشته باشند. روسای ریاست زنان ولایت های ننگرهار و هرات خواهان تعیین جایگاه زنان در سطح رهبری، تامین امنیت و جلوگیری از مزاحمت های سارنوالی در امور کاری وزارت زنان شدند.
رئیس اجرائیه پس استماع دیدگاه ها و پیشنهادهای هیئت رهبری وزارت امور زنان به آنان وعده سپرد مشکلات و پیشنهادات آنان رسیدگی میکند. رئیس اجرائیه افزود: حکومت وحدت ملی در امر کمک به وزارت امور زنان به خصوص در اختصاص بودجه و تامین امنیت از هیچ نوع تلاش دریغ نخواهد ورزید.

Show More

Related Articles

Back to top button