Security

هشت تن درکابل درپیوند به قاچاق مواد مخدر بازداشت شدند

کابل باختر/ 14/ جدی
هشت تن درکابل روز گذشته درپیوند به قاچاق مواد مخدر ازسوی پولیس از مربوطات ناحیه پنجم بازداشت شدند.
جنرال عبدالرحمان رحیمی قوماندان امنیه ولایت کابل امروز دریک نشست خبری گفت ، موظفین پولیس هشت تن را درپیوند به انتقال هشتادو نه کیلوگرام موادمخدر نوع تریاک ازمربوطات ناحیه پنجم شهر کابل بازداشت نموده است.
رحیمی گفت ، بازداشت شده گان شامل سه مرد و سه زن و دو طفل میباشند که قاچاقبران میخواستند با ذریعه این دو زن و دو طفل مقداری مواد مخدر را داخل شهر کابل نموده و بعداً آن را به خارج از کشور انتقال دهند.
همچنان پولیس کابل موفق گردید تا دسته یی از سارقین را که متهم به سرقت مقداری زیورات ازساحه لیسه مریم شهر کابل اند بازداشت نماید.
همچنان پولیس درجریان دو هفته اخیر نود وهفت نفر را درپیوند به قضایای جنایی بازداشت کرده است قتل ، حمل اسلحه غیر قانونی ، قاچاق مواد مخدر ، سرقت وسایط ، سرقت پلیت های موتر اتهامات است که متوجه گرفتار شده گان میباشد.
همچنان پولیس کابل دراین مدت هفتادو سه میل کلاشینکوف ، شصت و یک میل تفنگچه را بدست آورد تنها درجریان هفته گذشته پنجاه و شش نفر درپیوند به قضایای جنایی از کابل بازداشت گردیده اند گرفتاری این افراد در کاهش جرایم جنایی درکابل موثر بوده است.
او  تاکید کرد که با وجود دستاورد های اخیر جرم و جنایت هنوزهم به عنوان تهدید درپایتخت باقی مانده و جنایتکاران زیادی اند که باید شناسایی و بازداشت شوند .
قوماندان امنیه کابل موجودیت اسلحه نزد افرادغیر مسوول را عامل وقایع جنایی درشهر دانسته میگوید که غرض مقابله با چنین یک مشکل یک راهکار عملی امنیتی روی دست است .
او همچنان گفت که معتادین نیز یک مشکل اجتماعی در حالات هم یک مشکل امنیتی اند و پولیس توان جمعاوری آنان را درجریان یک هفته دارد مگر مشکل درنبود جای نگهداری معتادین است مشکل که باید نهادهای دیگر درحل تلاش نمایند. 

Show More

Related Articles

Back to top button