اخبارTOPتبصره و مرور بر مطبوعات

مروری به نشرات سایت‌های خبری داخلی و خارجی

 

کابل ۷ دلو باختر

شماری از سایت‌های خبری داخلی و خارجی در نشرات امروزشان در کنار تحولات جهان و منطقه به تحولات در افغانستان نیز پرداخته‌اند.

گزارشگر آژانس باختر، با مرور نشرات این سایت‌های خبری این گزارش را آماده کرده است.

سایت خبری صدای افغان (آوا) تحت عنوان «معاون سیاسی رییس الوزرا در دیدار با کاردارسفارت ناروی: تی‌تی‌پی در افغانستان جایی ندارد، داعش به حیث دشمن بشریت سرکوب شده است» نوشته است: مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رییس الوزرا در دیدار با کاردار سفارت ناروی برای افغانستان گفته است که امارت اسلامی خواهان روابط با تمامی کشور‌های جهان است. وی همچنین تاکید کرده که تی‌تی‌پی در افغانستان جای ندارد داعش به حیث دشمن بشریت سرکوب شده است.

سایت خبری طلوع نیوز زیر عنوان «از سرگیری پرواز‌های آریانا از خوست به امارت متحده عربی» نگاشته است: پس از توقف دوساله، روند پرواز‌ها از میدان هوایی بین المللی خوست به امارت متحده عربی روز جمعه از سرگرفته شد.

امام الدین احمدی، سخنگوی وزارت ترانسپورت و هوانوردی می‌گوید قراراست شرکت‌های هوایی آریانا افغان افزون بر پرواز‌های داخلی، هفته دوباراز خوست به امارت متحده عربی پرواز انجام دهد.

به گفته‌ی مسوولان این وزارت روز جمعه در پروازی شرکت هوایی آریانا افغان برخی از شهروندان افغان به امارات متحده عربی انتقال یافتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا