سیاستاخبارجامعهTOP

علما و بزرگان اهل تشیع: در اتحاد و آبادی با امارت اسلامی همکاریم

 

کابل، ۲۱ قوس، باختر

شماری از علما و بزرگان اهل تشیع در دیدار با معاون اداری ریاست الوزرا گفتند:آنان در زمینه اتحاد، آبادی و پیشرفت کشور با امارت اسلامی همکار هستند.

دفتر مطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا، در خبرنامه‌یی نوشته است: در این دیدار سید محمد حسن شریفی بلخابی، به نمایندگی دیگران گفت: پیروان مذهب تشیع به ویژه علما و بزرگان در زمینه اتحاد، آبادی و پیشرفت کشور همیشه با امارت اسلامی همکار هستند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

اوبا ابراز خرسندی از برخورد مسوولان محلی با مردم در ولایت‌های مختلف، از رهبری امارت اسلامی خواست تا در زمینه ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان، تعلیم و تربیه و تطبیق پروژه‌های انکشافی در تمامی نقاط کشور به خصوص در مناطق مرکزی توجه جدی کنند.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفت: امارت اسلامی از زحمات و تلاش‌های علما و بزرگان اهل تشیع در خصوص برطرف ساختن مشکلات مردم و رساندن پیام‌های آنان به گوش مسوولان، قدردانی می‌کند و در عین حال میخواهد که  علما و بزرگان کشور در زمینه اتحاد مردم و تنویر اذهان عامه تلاش کنند.

معاون ریاست الوزرا در خصوص پیشنهادها و خواست‌های علما و بزرگان اهل تشیع بیان کرد: امارت اسلامی با در نظرداشت امکانات دست داشته‌اش در زمینه موارد یادشده رسیدگی خواهد کرد.

طبق یک خبر دیگر مولوی صلاح الدین، ولسوال فیض آباد جوزجان در دیدار  با مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا از رهبری امارت اسلامی  خواست تا در زمینه تعلیم و تربیه، ترمیم سرک‌‌ها و ایجاد کلینیک‌های صحی در این ولسوالی همکاری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا