فرهنگ

برگزاری هفتمین نمایشگاه کتاب درشهرهرات

شهرهرات 7 قوس باختر
هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب درشهرهرات برگزارشد.
این نمایشگاه دیروز با حضور مونسه حسن زاده معاون والی، آریا رئوفیان رئیس اطلاعات و فرهنک، مسولان قنسولگری ، ناشران داخلی خارجی، فرهنگیان، نویسندگان، اهل قلم و مطالعه و جوانان در کتابخانه عامه هرات گشایش یافت.
معاون اجتماعی ولایت هرات از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه ابراز قدردانی کرد و این نمایشگاه را متفاوت وغنی تر از نمایشگاه  های سالهای قبل عنوان کرد و ازفرهنگ دوستان و اهل مطالعه تقاضا نمود تا ازین نمایشگاه بازدید نمایند .
آریا رئوفیان رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات افتتاح نمایشگاه کتاب را به فال نیک گرفت و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین جوانان واهل مطالعه عنوان کرد.
باوجودیکه درین نمایشگاه شصت ناشر از ولایات هرات، کابل و ایران شرکت دارند، ولی رییس اطلاعات وفرهنگ هرات برگزاری این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای جوانان درجهت دسترسی به منابع معتبردر زمینه تحقیق و پژوهش تلقی نمود .
رئوفیان گفت که در این نمایشگاه حدود پنجاه هزار جلد کتاب به نمایشگاه گذاشته شده است.
این مسول فرهنگی افزود: آثار چاپی وکتاب های این نمایشگاه  شامل حوزه های تاریخ، فلسفه، روانشناسی، طب و انجینری میباشد.
وی، سرامد مطالعه دربین جوانان را درسال روان  نسبت به سالهای گذاشته درحال بهبود خواند و از متعلمان، محصلان  و سایر جوانان فرهنگ دوست تقاضا کرد تا کتاب های جدید مورد نیازشان را ازین نمایشکاه به دست آورند.
گفتنیست کتاب های به نمایش گذاشته شده  درین نمایشگاه با قیمت های نازل وکاهش نرخ پنجاه درصد به شهروندان عرضه میگردد.
این نمایشگاه برای مدت ده روز برروی شهروندان بازخواهد بود .ختم/سیدحبیب

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا