سیاست

سخنگوی لوی څارنوال : یک شبکه خصوصی تلویزیونی با دریافت پول دست به نشر اعلانات تجارتی در رابطه به توافقنامه امنیتی زده است

کابل باختر/ 5/ دلو س
سخنگوی لوی څارنوالی میگوید: تحقیق نشان میدهدکه یک شبکه خصوصی تلویزیونی با دریافت پول از دونهاد خارجی به نشر اعلانات تجارتی دررابطه به توافقنامه امنیتی میان افغانستان و امریکا مبادرت ورزیده است.
بصیر عزیزی سخنگوی لوی څارنوالی به خبرنگار آژانس باختر گفت ، درجریان تحقیق که ازسوی اداره لوی څارنوالی در رابطه به نشر اعلانات تجارتی از سوی یک شبکه خصوصی تلویزیونی( طلوع) در رابطه به امضاء توافقنامه امنیتی از آدرس مردم افغانستان صورت گرفته معلوم شد که این اعلانات از آدرس مردم افغانستان نبوده بل به کمک مالی آیساف و موسسه آسیا فوندیشن بوده که خلاف قوانین نافذه کشور بوده است .
عزیزی اضافه داشت ،از جریان تحقیقات څارنوالی معلوم شد که هدف از این کار دشمنی با روحیه مردم کشور است.
عزیزی از نام لوی څارنوالی به تمامی رسانه های صوتی و تصویری و چاپی هشدار داد تا مطابق قوانین و با درنظر گرفتن منافع ملی ، نشرات خود را عیار نمایند . زیرا اعلانات این شبکه تلویزیونی خصوصی به هدف ضعیف ساختن روحیه افغانها بوده است اگر چنین اعلانات به نشر برسد توسط اداره لوی څارنوالی مطابق با قانون مورد پیگرد قرارمیگیرد.
این گفته های سخنگوی لوی څارنوالی درحالی بیان میشودکه شماری از رسانه های خصوصی تصویری، شنیداری و صوتی با آنکه امضاء توافقنامه همکاری های امنیتی تاکنون ازسوی دولت افغانستان امضاء نشده دست به نشر اعلانات درطرفداری این توافقنامه پرداخته اند . ادامه چنین یک وضعیت لوی څارنوالی را وا داشت تا پیرامون نشر این گونه اعلانات تحقیق کند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا