سیاست

محمد کریم خلیلی: هیچ فرد غیر مسوول نمی تواند سبب آزار واذیت مردم شود

کابل باختر 31 سنبله
رییس و اعضای اتحادیه گچ فروشان کابل، امروز با محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور دیدار نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ،
نخست، دیدار کنندگان در مورد مشکلات و نیازمندی های اتحادیه متذکره به معاون رییس جمهور معلومات داده و خواستار توجه حکومت و نهاد های مربوطه برای رسیدگی به مشکلات و خواسته های اعضای این اتحادیه شدند. این اتحادیه که متشکل از 52 کارخانه می باشد، در         و لسوالی پغمان ولایت کابل فعالیت دارند که در آن حدود یک هزار نفر مشغول کار بوده و این کارخانه ها قدرت تولید 2 هزار تن گج را در روز دارا می باشند؛ اما از چندی به این طرف، توسط اشخاص غیر مسؤل و زروگو،  مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.
به گفته دیدار کنندگان، فردی غیر مسؤولی به نام روزی خان، از طریق فروش اجباری زغال بالای کارخانه داران، لت و کوپ کارگران، اخاذی و تهدید کارگران و کار خانه داران، مشکلات بسیاری را برای آنان ایجاد کرده است. آنان، نبود، امنیت، تهدید به بسته شدن کارخانه ها توسط زور مندان و افراد غیر مسؤل به بهانه های مختلف و نبود جای مناسب برای ادامه فعالیت کارخانه های متذکره را از مشکلات اساسی خویش عنوان نموده و برتوجه دولت و ارگان های مسؤل در جهت رسیدگی به خواسته خویش تاکید ورزیدند.
سپس محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور، ضمن تقدیر از تلاش و فعالیت اتحادیه متذکره در جهت تامین بخش از نیازمندی های مردم برای عمران و آبادی، تصریح نمود که حل مشکلات موجود فرا روی کارخانه داران و اتحادیه گچ فروشان را از مجاری مربوطه مورد بررسی قرار خواهد داد.
معاون رییس جمهور تاکید نمود که هیچ فرد غیر مسؤلی نمی تواند باعث آزاری و اذیت شهروندان کشورگردد. وی اطمینان داد که به خواسته های کارگران و اتحادیه گچ فروشان مبنی بر تامین امنیت و رفع مزاحمت های افراد غیرمسؤ رسیدگی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا