امنیت

هیچ فرد زیرسن در نهاد های دفاعی و امنیتی کشور حضور ندارد

کابل باختر 15 جدی
با آنکه ادعا های وجود دارد که گویا افراد زیرسن درنهاد های دفاعی وامنیتی کشور فعالیت دارند مگر منابع در ریاست جمهوری میگوید که هیچ فرد زیر سن درصفوف نظامیان وجود ندارد .
به گزارش آژانس باختر، بعد از آنکه ادعا های مبنی بر موجودیت افراد زیرسن در نهاد های امنیتی ودفاعی کشور بخصوص پولیس مطرح شد ریاست جمهوری غرض دریافت واقعیت ها هیئتی را گماشت، اکنون این هیئت بعد از پایان بررسی هایش که درسطح تمامی ولایات ها انجام داد به این نتیجه رسید که حتا یک فرد زیر سن هم در صفوف نظامیان کشور فعالیت ندارد.
محمد یونس هوتک رئیس این هیئت ادعا در باره موجودیت افراد زیرسن درصفوف نظامیان کشور را تبلیغات تروریستان میخواند ومیگوید که تروریستان درمیدان های نبرد ناتوان شده اند ومیخواهند با تبلیغات منفی جبران شکست کنند وازطرف دیگر بررسی های کمیسیون حقوق بشر نیز نمایانگر آن است که افراد زیرسن در صفوف نظامیان کشور وجود ندارد اماشماری از قوماندانان خیزش های مردمی از افراد زیرسن درمیدان های نبرد استفاده میکنند.
داکتر نجیب دانش معاون سخنگوی وزارت امور داخله با رد این موضوع به خبرنگار آژانس باختر گفت: تمامی افراد که به صفوف پولیس جذب می گردد مطابق به برنامه های این وزارت بوده و استخدام مطابق معیار ها که تکمیل سن قانونی جز آن میباشد، صورت میگیرد.
باید گفت رئیس جمهور کشور به ارگان های امنیتی ودفاعی کشور دستور داده است هر مسول نظامی که افراد زیرسن را درصفوف کشور می گمارند، شناسایی وبه ارگان های عدلی وقضایی معرفی شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا