جامعه

اکنون میتوانید به صورت آنلاین تکسی ریزف کنید

کابل باختر/ 27/ حمل
آژانس های خصوصی تکسی رانی اخیراً درکابل آغاز به فعالیت کرده است .
به گزارش آژانس باختر ، این آژانس های تکسی خدمات حمل و نقل مسافران را ازطریق اپلیکیشن و به صورت آنلاین ارائه میکنند.
اینکه شهروندان از فعالیت این آژانس ها چگونه استقبال میکنند با تن چند موضوع شریک ساختیم .
مروارید مهدی محصل صنف پنجم پوهنتون تعلیم و تربیه استاد ربانی که دربخش روان شناسی تحصیل میکند درمورد میگوید فعالیت این آژانس به نظر بنده از لحاظ امنیت فردی بسیار مهم است .
وی میگوید که حالا میتوان برای رسیدن به مقصد ازطریق اپلیکیشن که وارد حساب کاربری ما شده تکسی ریزرف کنیم .
وی علاوه میکند، با استفاده از برنامه ( اپلیکیشن ) ما میتوانیم مشخصات تکسی و راننده را با استفاده از لینکی که حاوی این جزئیات است با اعضای خانواده شریک سازیم و به این ترتیب آنان از امنیت ما آسوده خاطر میباشند.
سمیر خراسانی محصل صنف دوم پوهنځی حقوق و علوم سیاسی میگوید سهولت که این برنامه برای ما شهروندان فراهم نموده این است که دیگر راننده ها اضافه ستانی کرده نمیتوانند .
وی می افزاید که کرایه این تکسی ها به اساس کیلو متر پرداخت میشود و درپایان بدون کدام مشکل پول پرداخته میشود.
دیدار آرزو دختر جوانی که دریکی از موسسات خصوصی کار میکند درمورد چنین میگوید که روزها در هوای گرم و یا هم سرد منتظر می ماندم و معمولاً دیرتر ازوقت معین به مقصد میرسیدم.
وی اضافه میکند که با استفاده از تکسی های این آژانس اکنون به وقت معین تکسی میرسد و سوار یک موتری منظم و پاک و راننده مودب به سروقت به کارم میرسم و زیاد خوش هستم .
حکمت الله قوانچ سخنگوی وزارت ترانسپورت و هوانوردی در رابطه به فعالیت این آژانس های تکسی رانی میگوید که اکنون هفت شرکت تکسی رانی خصوصی جواز فعالیت به شکل قانونی دریافت کرده و درشهر فعالیت میکنند.
باید گفت که فعالیت این شرکت های تکسی رانی برای سفر های داخل شهر موثر واقع شده و از ضیاع وقت شهروندان به گونه کاسته درصورت ازدیاد این شرکت ها تا اندازه نظم درترافیک شهرهم ایجاد میشود و شهروندان به گونه امن از جا به جای دیگرسفر میکنند.   ختم/ ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا