سیاست

پیام رئیس جمهور کشور مردم را برای شرکت در نتخابات دلگرم تر ساخت

کابل باختر 23 جوزا
فردا 24 جوزا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار می گردد.
دراین دور دکتورعبدالله، عبدالله و دکتور اشرف غنی احمدزی دونامزد پیشتاز که در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری نتوانستند بیش از پنجاه درصد آرای مردم را بدست آورند به رقابت می پردازند و هر یک ازاین دو نامزد پیشتاز که بیشترین آرای مردم را کسب نماید، برنده این انتخابات شناخته می شود.
گزارشگر آژانس باختر می نویسند، فردا در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری  ملیون ها واجد شرایط رایدهی  به مراکز رایدهی می روند و به نامزد مورد نظر شان رای میدهند.
حامدکرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در پیامی که دیشب از طریق رسانه ها به نشر رسید، انتخابات ریاست جمهوری را یک روند نهایت مهم  ملی  خواند و اشتراک درآن را وجیبه ملی و وطنی همه مردم شمرد.
رئیس جمهور به ادارات دولتی  تاکید کرد تا از هرگونه مداخله درامور  انتخاباتی اجتناب  ورزند و این پیام  رئیس جمهور کشور از سوی  مردم مورد استقبال قرار گرفت و مردم  را بخاطر  شرکت در انتخابات دلگرم تر ساخت.
از سوی هم اتخاذ تدابیر امنیتی در کشور توسط نیروهای ملی  مردم را بخاطر شرکت در انتخابات دلگرم ساخته است چنانچه خبرنگاران آژانس باختر از مرکز و ولایات کشور گزارش میدهند، مردم با حال و هوای انتخابات خود را برای شرکت در انتخابات آماده میسازند و بی صبرانه انتظار فردا و باز شدن مراکز رایدهی  را می کشند.
بر طبق گزارش های رسیده به آژانس باختر علاقمندی بیشتر مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نشانگر آنست که فردا باشنده های واجد شرایط رایدهی به طور گسترده و بی نظیر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری  شرکت مینمایند.
همچنان کمیسیون مستقل انتخابات روند انتقال  مواد انتخاباتی را به تمام مراکز و ولسوالی  های ولایات کشور به پایان رساند.
مسوولان آن کمیسیون اطمینان داده اند که هیچ یک از مراکز رایدهی  به کمبود برگه های رایدهی  مواجه نخواهد شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا