امنیت

حمایت مردم به منسوبان امنیتی انگیزۀ بیشتر داده است

کابل باختر 23 دلو
حمایت روز افزون مردم از منسوبان امنیتی بیشتر از  هر زمان  دیگر انگیزۀ دفاع از امنیت وتمامیت ارضی را در احساس  هر منسوب  امنیتی کشور  تقویت کرده است .
حمایت اقشار مختلف کشور بخصوص پشتبانی علمای دینی وبزرگان قومی  در سراسر کشور از افسران وسربازان  نهادهای امنیتی از یکسو سبب دلگرمی منسوبان امنیتی برای دفاع مصمم تر ازسرومال مردم شده است واز جانبی احساس پیوستن به مراکز امنیتی در نهاد هر جوان کشور زنده شده است .
عبدالصبور سرباز اردوی ملی به آژانس باختر گفت: برایم بیش ازهر چیز دیگر تامین امنیت برای هموطنانم با ارزش است و دراین  امر لحظه یی غفلت نخواهم کرد.
نیاز محمد افسر اردوی ملی به این باور است که تامین امنیت درهر گوشۀ از افغانستان مسئولیت وی وهمقطارانش است از انیرو درهرکجا که دشمن  برای مختل ساختن  امنیت مردم  سربلند کند وی برای سر کوب آنان آماده است .
این افسر اردوی ملی می گوید که امروز بیش از هر زمان دیگر جوانان خدمت زیر بیرق را محترم شمرده و روز تاروز صفوف نیروهای امنیتی از مشارکت جوانان بادرک وبا احساس کشور تقویت می شود.
منیر احمد سرباز پولیس می گوید، زمانی که با یونیفورم نظامی ملبس می شود به وی یکنوع غرور دست می دهد واو درک  میکند که  به هدف تامین امنیت زنان ، کودکان  وکهنسالان کشورش  دین خود را  ادا میکند و شرایط با امن  را برای  جوانان میسر می سازد تا آنان  بر درس وتعلیم  بپردازند و آینده  ساز کشور خود شوند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا