سیاست

رییس اجراییه کشور: تلاش‌ها برای متوقف‌ ساختن حملات راکتی پاکستان آغاز شده است

کابل باختر اول حوت
داکترعبدالله عبدالله رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان در دیدار با شماری از بزرگان و متنفذان قومی ولایت کنر در قصر سپیدار گفت که تلاش‌ها برای متوقف‌سازی حملات راکتی پاکستان آغاز شده است.
به اساس معلومات دفتر سخنگوی ریاست اجراییه به آژانس باختر، در این دیدار، بزرگان ولایت کنر در مورد وضعیت این ولایت به ویژه پس از حملات راکتی پاکستان معلومات دادند و خواستار توقف فوری این حملات شدند.
آنان همچنان خواستار بهبود وضعیت امنیتی و متوقف نمودن فعالیت‌های گروه تروریستی داعش گردیدند و گفتند که افراد این گروه، به یک پوستۀ پولیس نظم عامه حمله کردند و شش پولیس را شهید نمودند و یک‌ تن دیگر را زخمی ساختند و همین رویداد باعث گردیده است تا نگرانی‌ مردم از گسترش نفوذ داعش در این ولایت افزایش یابد. بنابرین ایجاب می‌کند که دولت برای سرکوب این گروه و تقویت روحیه مردم اقدام جدی نماید.
داکترعبدالله عبدالله رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، از مردم کنر به خاطر حمایت‌های همیشگی و همه‌جانبۀ شان از نیروهای امنیتی کشور قدردانی نمود و گفت: تلاش‌های حکومت برای متوقف‌ساختن حملات راکتی به ولایت‌های ننگرهار و کنر آغاز شده است. در پیوند به حملات راکتی رییس ستاد ارتش به ولایت ننگرهار رفت تا اوضاع را از نزدیک تحت نظر داشته باشد.
رییس اجراییه تاکید نمود که وضعیت امنیتی کنر بهبود می‌یابد و اصلاحات لازم روی دست گرفته می‌شود.
داکترعبدالله اضافه کرد که برای جلوگیری از گسترش فعالیت‌های گروه داعش نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.
داکترعبدالله عبدالله در حالی که سال آینده را پُرچالش عنوان نمود، افزود که نیروهای امنیتی افغان، آماد‌گی و توانایی کامل برای دفاع از کشور و مردم خویش دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا