امنیت

قوماندان گارنیزیون کابل از تامین امنیت در پایتخت اطمینان داد

کابل باختر/ 15/ میزان
قوماندان گارنیزیون کابل به باشند گان کابل از امنیت پایتخت اطمینان میدهد.
جنرال عبدالرحمان رحمان که امروز دریک نشست خبری درکابل سخن میگفت: اظهار داشت که باشندگان پایتخت نباید نگران چگونگی امنیت درآینده باشند.
اظهارات این مقام امنیتی درحالی صورت میگیردکه حوادث اخیر در بخش های از کشور بخصوص کندز ، باشنده گان کابل را نگران آن ساخت که پایتخت نیز با حوادث نظیر شهر کندز مواجه نگردد.
او در پاسخ به سوال خبرنگار آژانس باختر دررابطه به چگونگی تامین امنیت درکابل و برنامه های نهادهای امنیتی در خصوص پایتخت گفت ، تدابیر ما جدی تر است مشکل وجود ندارد . نیروهای ریزرف درکابل و اطراف آن وجود دارد و توان مقابله با هر تهدیدی را دارند .
او تاکید کرد آخرین داشته های نیروهای امنیتی جان و خون شان اندو باشندگان پایتخت و کشوربدانند که نیروهای امنیتی در راه حفظ ارزش های ملی ازاین داشته های خود نیز صرف نظر نخواهندکرد.
جنرال رحمان افزود که آنها غرض تامین امنیت کابل با تدابیر عمل میکنند و درشناسایی آنانی که قصد اخلال امنیت راداشته اند دستاوردهای خوبی دارند . او به شهریان کابل اطمینان دادکه با خاطر آرام به زندگی شان ادامه دهند و درصورت بروز کدام مشکل و یا مواجه شدن با اشیا و اشخاص مشکوک با شماره های تیلفون (0770189955-0202311272 -020231188  گارنیزیون و "100"-"119"درتماس شوند.
جنرال رحمان همچنان گفت که از تاریخ 13 میزان برنامه های خاص امنیتی درسطح شهر وولایت کابل روی دست گرفته شده که برای تامین امنیت پایتخت موثرتمام میشود .
او خاطر نشان کرد که پیرامون جزئیات این برنامه بعداً حرف خواهد زد با آنهم او پذیرفت که امنیت کابل بعضاً ازسوی ولایت های همجوار با مشکلات مواجه میشود.
قوماندان گارنیزیون کابل این گفته را که گویا مخالفان مسلح و تروریستان در بعضی خانه در کابل جاگرفته اند یک شایعه خواند و آن را ردکرد.
وی همچنان دررابطه به ضرورت ایجاد گارنیزیون کابل صحبت نمود و تائید کرد که گارنیزیون کابل امور امنیتی پایتخت را با ارگانهای مربوط هماهنگ میسازد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا