سیاست

شورای متحد مردم کابل اظهارات غیر مسوولانه برخی جریان های سیاسی را منحرف کننده دانست

کابل 26 جدی باختر
شورای متحد مردم کابل امروز در یک گردهمایی  اظهارات  غیر مسوولانه برخی از نهاد ها وجریان های سیاسی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری را پیش از وقت  و منحرف کننده  دانست.
این شورا انتخابات ریاست جمهوری رابهترین  گزینه  برای تقویت مردم سالاری درکشور می داند و آنچه که این روند را آسیب رساند ضد منافع ملی تلقی  می کند.
به گزارش خبرنگار اژانس باختر، دراین نشست محمد آصف صدیقی رییس شورای متحد مردم کابل روی اهمیت  برگزاری انتخابات ریاست جمهوری صحبت کردو گفت که رای دادن وجیبه ملی ودینی است با این منظور مردم  باید درانتخابات شرکت کنند واز حق رای خود استفاده نمایند.
وی علاوه که هرگونه بحث های منفی درمورد انتخابات مردم افغانستان  ، خلاف  روند دموکراسی می باشدو نباید افکا رعمومی را دراین راستا خدشه دارساخت.
داکتر کمال سادات معین جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ سخران دیگر این محفل نیز تاکید کرد که انتخابات یک اصل دموکراسی است ومردم به اساس آن سرنوشت خود را می سازند.
اوافزود که مردم باید برای تعیین سرنوشت شان درانتخابات اشتراک کنند وزعیم آینده شان را انتخاب کنند
داکتر احمد نوید رئیس بنیاد صلح وهمبستگی ملی ، مولوی هدایت رئیس بنیاد دعوت اسلامی و حرکت اصلاحات مردم افغانستا ن و چند تن از اشترک کنند گان پیرامون اهمیت انتخابات ریاست جمهوری به تفصیل صحبت کردند
این گردهمایی با صدور قطعنامه پنچ فقره یی پایان یافت .
این قطعنامه  توسط محمد ظاهر حسن رییس دارالانشای  شورای مردم کابل خوانده شد . جاوید روشان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا