فرهنگ

مشاوران جدید معینیت امورجوانان، معرفی شدند

کابل/ 3جدی/ باختر
مشاوران جدید معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز به مسوولان و کارمندان این وزارت معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر٬ در محفلی که به این مناسبت در تالار مرکز بین المللی مطبوعات وزارت اطلاعات وفرهنگ به حضور داشت فاضل سانچارکی معین امور نشرات، پوهاند محمد رسول باوری معین فرهنگ و هنر، محمد اجمل شاه پور معین امورجوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ، مشاوران و روسای این وزارت برگزار شد، نخست احمدضیا انوری٬ رییس منابع بشری وزارت اطلاعات وفرهنگ حکم محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان را در رابطه مقرری مشاوران جدید معینیت امور جوانان خواند.
به اساس این حکم، جمال ناصرفرهان مشاور ارشد امور آگاهی دهی جوانان، سید احمد دقیق مشاور ارشد اموراقتصادی جوانان، عبدالبشیر فاضل مشاور ارشد پالیسی و استراتیژی، محمد اکبرنیازی مشاور ارشد همآهنگی برنامه ها، ولوله ترکی مشاور ارشد امور جندر و فرحناز مصطفوی مشاور ارشد ارتباطات عامه و امور فرهنگی، معینیت امور جوانان مقررشده اند.
بعد پوهاند محمد رسول باوری معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات وفرهنگ، مقرری مشاوران جدید را تبریک گفت و افزود که بخش اعظم نفوس کشور را جوانان تشکیل می دهند و اگر به نیروی جوانان توجه شود، به یقین که جامعه به سوی پیشرفت و ترقی می رود.
معین فرهنگ و هنر برای مشاوران جدید در امورشان موفقیت آرزو کرد.
سپس محمد اجمل شاه پور معین امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ نیز صحبت کرد و در کنار آن که یک سلسله مشکلات فرا راه جوانان کشور را برشمرد، به شماری از برنامه های معینیت امور جوانان در راستای بهبود وضعیت جوانان کشور نیز اشاره کرد.
وی افراط گرایی، اعتیاد به موادمخدر، بیکاری، بی سوادی و عدم دسترسی به تحصیل را از جمله تهدیدهایی دانست که شماری از جوانان به آن مواجه استند و از مشاوران جدید خواست که با جدیت به خاطر بهبود وضعیت جوانان کار کنند و تاکید کرد که در قبال جوانان باید کار مشترک به همکاری تمام نهادها صورت بگیرد.
همچنان دراین محفل فرحناز مصطفوی به نمایندگی از مشاوران جدید صحبت کرد و از اعتماد رهبری حکومت و وزارت اطلاعات وفرهنگ به خاطر مقرری شان تشکر کرد .
وی با توجه به مشکلات جوانان کشور، تاکید کرد که به خاطر بهبود وضعیت زندگی جوانان کار پی گیر خواهند کرد.
دراخیر این محفل معینان وزارت اطلاعات وفرهنگ، با قدردانی از کارکردهای شماری از روسای معینیت امور جوانان، برای آنان تقدیرنامه اعطا کردند.  احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا