امنیت

وضعیت امنیتی در شهر تالقان بهبود یافته است

تالقان/ ۸ اسد/ باختر
وضعیت امنیتی شهر تالقان در اثر فعالیت های نیروهای امنیتی و دفاعی بهبود یافته است.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر،دکانداران، دست فروشان و کسبه کاران در شهر تالقان پس از رفع تهدید های امنیتی فعالیت های روزمرهٔ شان را از سر گرفته اند، از بهبود اوضاع امنیتی در شهرتالقان ابراز خوشحالی می کنند.
احمد شبیر مالک یکی از رستورانت ها در شهر تالقان که به دلیل تهدید بلند امنیتی دروازه رستورانتش را بسته کرده بود و پس از عقب زدن طالبان از حومه شهر و رفع تهدید های امنیتی، دروازه رستورانتش را باز کرده است می گوید که وضعیت امنیتی در شهر نسبت به روز های گذشته بهتر شده است.
شبیر از طالبان می خواهد از ادامۀ حمله های شان بر شهر تالقان دست بردارند و مردم را بگذارند که با خاطر آرام کار کنند و هزینهٔ زندگی شان را تامین کنند.
خلیل اسیر، سخنگوی قومندانی امنیۀ تخار به آژانس باختر گفت که گروه طالبان با دادن تلفات زیاد در جنگ روحیه شان را از دست داده اند و نیروهای امنیتی ودفاعی در حال پیشروی اند.
سخنگوی پولیس تخار به مردم تالقان، دکانداران و کسبه کاران اطمینان داد که با خاطر آرام به کار و بار شان ادامه بدهند و نیروهای امنیتی ودفاعی در برابر طالبان سینه سپر می کنند و هرگز به این گروه اجازه نمی دهند شهر تالقان را تصرف کنند.
دکانداران و کسبه کاران در شهر تالقان در حالی فعالیت های شان را از سر گرفته اند که در روز های پسین گروه طالبان از چندین استقامت به هدف سقوط شهر تالقان عملیات های گسترده انجام دادند اما موفق به تصرف شهر تالقان نشدند.
محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا