جامعه

معین امور جوانان: با ختم پروگرام ارتقای ظرفیت، صدها تن به مهارت های مسلکی دسترسی پیدا می کنند

کابل باختر 9 جوزا
داکتر کمال سادات معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز در کارگاه آموزشی" ارتقای ظرفیت جوانان"  گفت که با ختم این برنامه صدها تن کارمندان ادارات دولتی، نهاد های مدنی و جوانان به مهارت های مسلکی در بخش های رهبری، پلان گذاری، گزارش نویسی و مهارت های تکنالوژی معلوماتی دست پیدا خواهند کرد.
معین امور جوانان گفت که این برنامه به همکاری مالی و تخنیکی ملل متحد از سوی معینیت امور جوانان همه روزه از 9 صبح الی 3 بجه بعد از ظهر به شکل دوام دار الی ختم پروگرام ادامه دارد.
وی با قدر دانی از همکاری های مالی و تخنیکی ملل متحد، گفت که جوانان در شرایط دشواراقتصادی  قرار داشته و نیازبه کمک های جامعه جهانی دارند؛ باید کشور های کمک کننده در بخش های مختلف از جوانان دستگیری کنند.
همچنان در این کارگاه آموزشی داکتر نورمحمد مراد مسوول جوانان ملل متحد در افغانستان؛ گفت که ملل متحد همواره در قسمت بلند رفتن ظرفیت جوانان برنامه های را راه اندازی نموده است و هر زمانیکه لازم باشد  همچو برنامه ها را برگزار خواهد کرد.
به گفته وی، این کارگاه آموزشی به سلسله برنامه های آموزشی ملل متحد می باشد که جوانان در بخش های مختلف آموزش داده می شوند.
وی افزود، جوانان و نهاد های که با ملل متحد همکار اند باید از کمک ها و همکاری های این سازمان استفاده درست نمایند تا نتیجۀ مثبت بدست آید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا