سیاستاخبارTOP

ملاعبدالغنی برادر به بامیان سفر کرد

بامیان/ 19 حمل / باختر

ملاعبدالغنی برادر معاون اقتصادی رییس‌الوزرا و مولوی شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم در سفر به بامیان با مولوی عبدالله سرحدی والی و مولوی صدیق الله شاهین قومندان امنیۀ آن ولایت دیدار کردند.

درخبرنامۀ‌ دفترمطبوعاتی والی بامیان به آژانس باختر، هدف از سفر معاون ریاست‌الوزرا و سرپرست وزارت معادن وپترولیم را بررسی اوضاع امنیتی، ناهنجاری های اجتماعی و حل مشکلات مردم عنوان شده است.

در این دیدار مولوی عبدالله سرحدی والی بامیان، از سفر ملاعبدالغنی برادر معاون اقتصادی رییس‌الوزرا و هیئت همراهش به آن ولایت قدردانی کرد و گفت که امنیت در سرتاسر ولایت بامیان تأمین است و فعلاً در این راستا هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

والی بامیان به معاون ریاست ‌الوزرا اطمینان داد که نیروهای امنیتی شب وروز دوشادوش هم تلاش می‌کنند تا مردم بامیان در امنیت و آرامش کامل زندگی کنند.

در خبرنامه آمده است که همچنان ملاعبدالغنی برادر معاون رییس الوزرای امارت اسلامی به والی بامیان وعده داد که به زود ترین فرصت مشکلات موجود در ولایت بامیان را حل می کند.

هم‌چنان معاون اقتصادی ریاست الوزرا و سرپرست وزارت معادن و پترولیم از میدان هوایی بامیان نیز بازدید کردند وبه مسوولان میدان هوایی اطمینان دادند که به زودی کمبود تجهیزات میدان هوایی را رفع می‌ کنند . محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا