سیاست

رئیس جمهور غنی با مسئولین ملکی و نظامی ولایات بلخ، فاریاب، فراه و کندز از طریق ویدیو کنفرانس صحبت کرد

کابل باختر  21 سنبله
محمداشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، به سلسله صحبت با مسوولین ملکی و نظامی ولایات، دیروز در مرکز ملی توحید از طریق ویدیو کنفرانس، گزارش و پیشنهادات والیان، قوماندان های امنیه و رؤسای امنیت ملی ولایات بلخ، فاریاب، فراه و کندز را استماع نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، رئیس جمهور پس از استماع گزارش ها و پیشنهادات مسئولین ملکی و نظامی ولایات متذکره، جهت دفع تهدیدات به آنان هدایات لازم داد.
رئیس جمهور گفت که پس از به دست آمدن تصویر واضح و تصمیم جلسه سرقوماندانی اعلی قوای مسلح، در خصوص پیشنهادات مسئولین ملکی و نظامی ولایات مذکور، اقدامات لازم خواهد شد.
همچنان، رئیس جمهور کشور از طریق تماس‌های جداگانۀ تلیفونی با قوماندان های قول اردوها، قوماندان فرقه ۲۰ و قوماندان قول اردوی عملیات های خاص صحبت کرد و آنان در مورد آمادگی ها برای تأمین امنیت انتخابات، سرکوب دشمن و نیز پیشنهادات و چالش های موجود دراین راستا به رئیس جمهور گزارش دادند.
رئیس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح، از رهبری قوای امنیتی در قول اردوها و نیز تلاش های قوای مسلح در امر تأمین امنیت و سرکوب دشمنان سپاسگزاری کرد و گفت که به پیشنهادات و کمبودی ها رسیدگی می شود. ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا