سیاست

محمد کریم خلیلی بر وحدت و همدلي بين مردم كشور تاكيد كرد

 كابل 22سرطان باختر

 شماری از بزرگان، متنفذین و فرهنگیان ولسوالی کیتی ولایت دایکندی، بعد از ظهر امروز با محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور ملاقات نمودند.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ،در این دیدار که اسدالله سعادتی نماینده مردم دایکندی در ولسی جرگه نیز حضور داشت، دیدار کنندگان در مورد یک سلسله مشکلات محیطی خود به معاون رییس جمهور معلومات دادند.

بزرگان و متنفدان ولسوالی متذکره، نسبت به افزایش نا امنی ها توسط حلقات و گروهای مسلح غیر مسؤل در ولایت دایکندی و همچنین نا امنی ها در مسیر راه ولسوالی های کجران و کیتی ولایت دایکندی ابراز نگرانی نموده و از دولت تقاضا نمودند تا تدابیری جدی را در جهت تامین امنیت ولایت دایکندی و مسیر راه ولسوالی یاده شده روی دست گیرد.

آنان همچنان گفتند که در ولسوالی های کیتی و کجران ولایت دایکندی که باشندگان آن در اثر حوادث طبیعی متضرر شده اند تاکنون هیچ گونه رسیدگی صورت نگرفته و نهاد های مر بوطه به خانواده های که در اثر نا امنی ها عزیزانشان را ازدست داده نیز کمک نکرده اند.

دیدار کنندگان توجه به مشکلاتِ محلصین، دانش آموزان مکاتب و زمینه کار یابی برای فارغان  پوهنتون ها را از اولویت های اساسی برای باشندگان ولسوالی گیتی عنوان نموده و بر دسترسی محصلان به بورسیه های تحصیلی در خارج از کشور تاکید نمودند.

سپس محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور با اشاره به دستاورد های فصل جدید درکشور، سهم مردم افغانستان در خلق ارزشهای نوین را فوق العاده با اهمیت خوانده و بر وحدت و همدلی بین مردم کشور تاکید نمود.

معاون رییس جمهور حفظ ارزشهای نوین را در سایه همبستگی و همدلی مردم ممکن دانسته افزود که با برگزاری انتخابات سال آینده، جایگاه مردم افغانستان در عرصه های مختلف همچنان ثابت و استوار خواهد ماند.

معاون رییس جمهور گفت رسیدگی به خواسته ها و نیازمندی های مردم در سراسر کشور به خصوص مناطق محروم، از اولویت های اساسی دولت افغانستان می باشد.

وی در جهت رسیدگی به مشکلات و خواسته های باشندگان ولسوالی کیتی ولایت دایکندی نیز به دیدار کنندگان اطمینان داد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا