سیاست

جواب وزارت دفاع ملی به سیگار! نیرو های دفاعی-امنیتی کشور توانمندتر از گذشته است

کابل باختر 11 اسد
وزارت دفاع ملی افغانستان به جواب سیگار یا اداره بزرس امریکا که میگوید ، در چهار ماه گذشته در توسعه حاکمیت و قانون ناکام بوده است، گفته است که نیرو های دفاعی  امنیتی توانمند تر از گذشته اند.
به گزارش آژانس باختر، وزارت دفاع ملی امروز با انتشار بیانیه یی گفته است،
به جواب اداره بازرس ویژه ایالات متحده امریکا ( سیگار) مبتنی بر عدم توسعه بخش های زیر قلمرو دولت جمهوری اسلامی افغانستان! باید ادغان نمود که نیرو های دفاعی و امنیتی کشور با گذشت هر روز،  توانمندی و ظرفیت های بیشتر حفاظت وحراست از استقلال ، تمامیت ارضی، حاکمیت ملی را موجب میشوند و در برابر جنگ افروزان و گروه های تروریستی که با همدستی استخبارات منطقه در کشور ما جنگ ،آشوبگری و  دهشت افگنی را به پیش میبرند،  موفقیت های قابل دید را بدست اورده اند .
اردوی ملی افغانستان روزانه 12-15 عملیات پلان شده را در برابر دهشت افگنان عملی مینماید ، ضربات کوبنده هوائی برلانه ها ومخفیگاه های  تروریستان، ده عملیات خاص کماندو بر اهداف مشخص به دشمنان  وطن مجال نداده که به اهداف شوم شان نایل آیند و در آینده نیز این قدرت را نخواهند یافت .
در بیانیه آمده است، توانمندی وقوت نیروهای اردوی ملی است که تحت فشار و ضربات کوبنده اضافه از 200 تن از افراد مسلح گروه داعش با قوماندانان آن در ولسوالی  درز آب ولایت جوزجان تسلم اردوی ملی شده و در هماهنگی های  هوائی در ولایات هلمند وبدخشان ضربات شدید بر لانه ها، مخفیگاه ها و کارخانه جات تولید مواد مخدر آنها وارد شده،  در ولایت ننگرهار گروه های داعش تلفات سنگین دیدند  این همه نماینگر توانمندی وقابلیت نیروهای دفاعی وامنیتی و توسعه جغرافیای است که در ولایات فراه، غور، بادغیس، فاریاب، جوزجان، کندز، تخار، پکتیکاو پکتیا بعمل آمده و نشان دهنده  قوت و قدرت نیرو های دفاعی و امنیتی در افغانستان است . #عبدالخالق

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا