اعلامیهاخبار

اعلامیۀ مطبوعاتی ریاست جمهوری در پیوند به حملۀ تروریستی بالای یک عضو ولسی جرگه

کابل/ ۳۰قوس/ باختر

با تاسف فراوان، دشمنان افغانستان امروز با حملۀ تروریستی بر حاجی خان محمد وردک نمایندۀ مردم کابل در ولسی جرگه، شماری از هموطنان ما را شهید و به شمول حاجی خان، تعدادی از آنان را زخمی کردند.

محمداشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان با محکوم کردن شدید حملات تروریستی و انفجارات اخیر در کابل، بلخ، ننگرهار، هلمند و سمنگان، گفت: طالبان از جنگ نامشروع شان بر ضد مردم افغانستان و آسیب رسانیدن به تاسیسات عام المنفعه دست بردارند و خواست مردم، حکومت و جامعه بین المللی را برای آتش بس دایمی و صلح پایدار، بپذیرند.

در پیام آمده است: رییس جمهوری حملات تروریستی بالای اهداف و تاسیسات ملکی، روند جاری صلح، فرصت ها و امید مردم را آسیب می رساند. اگر طالبان و سایر گروه های تروریستی از تداوم جنگ و افغان کشی دست بر ندارند، نزد خداوند(ج) و ملت افغانستان پاسخگوی اعمال شنیع شان خواهند بود.

محمداشرف غنی درکنار تسلیت و همدردی با خانواده های قربانیان رویدادهای یادشده٬ برای خان محمد وردک و سایر مجروحان صحتمندی کامل آرزو کرد و به ارگان های مربوط به خاطر رسیدگی به خانواده های قربانیان و شناسایی عاملان رویدادهای تروریستی و مجازات آنان، هدایات داد. ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا