سیاست

وزیر عدلیه با سفیر قزاقستان دیدار کرد

کابل 24دلو باختر
داکتر عبدالبصیر انور وزیر عدلیه  امروز با سفیر کشور قزاقستان  مقیم کابل دیدار کرد ه  وبرتحکیم روابط میان دوکشور تاکید گردید.
به گزارش آژانس باختر ،  در این دیدار سفیر کشور قزاقستان از روابط دیرینه و حسنه کشورش با افغانستان یاد آوری نموده و افزود که رییس جمهور قزاقستان پیشنهاد کرده تا در چارچوب سازمان کنفرانس کشور های اسلامی که افغانستان و قزاقستان عضویت آنرا دارند سازمان امنیت غذایی که برای دو کشور خیلی اهمیت دارد ایجاد گردد.
متعاقبا وزیر عدلیه  گفت که از روابط تاریخی و دیرینه کشور قزاقستان با افغانستان و تلاشهای نورسلطان نظربایوف در راه تامین صلح و ثبات در افغانستان  و همکاری های مخلصانه آن کشور در همه عرصه ها به قدردانی یاد کرد.
وی افزود که سفر دکتور عبداله عبداله رییس اجرائیه حکومت و حدت ملی و رییس جمهور اسلامی افغانستان به آستانه برای تحکیم حسن روابط بین هردو کشور در پاسخ به نیات نیک رییس جمهور قزاقستان با نتایج ثمر باری در عرصه سیاست منطقه با ارزش خواهد بود.
وزیر عدلیه به سفیر جمهوری قزاقستان وعده سپرد که با رسیدن سند مربوط به سازمان مصونیت غذایی از طرف وزارت عدلیه مورد مطالعه قرار گرفته و به اسرع وقت به طی مراحل سپرده خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا