جامعه

استقبال بی پیشینه مردم از برگزاری گفتمان مردمی برشنا

کابل باختر 12 جدی
د افغانستان برشنا شرکت با یک ابتکار بی پیشینه گفتمان بزرگی را با اشتراک نماینده گان اقشار مختلف ولسوالی های کابل و ولایت های همجوار در تالار کنفرانسهای این شرکت برگزار کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی شرکت برشنا به آژانس باختر: دراین گفتمان افزون بر بحث و تبادل نظر، تعهدات جدی متقابل برای رفع چالش های خدمات برق رسانی میان د افغانستان برشنا شرکت و نماینده گان نهاد های مختلف به ویژه نماینده گان نواحی کابل صورت گرفت.
انجنیر امان الله غالب رییس عمومی اجرائیوی د افغانستان برشنا شرکت، یکی از سخنرانان اصلی این گفتمان خطاب به اشتراک کننده گان این گفتمان گفت که د افغانستان برشنا شرکت در کنار تامین انرژی برق به ولایت های همجوار کابل توانسته است که در صدی پرچاوی ها را نسبت به سال گذشته کاهش دهد، غالب در ادامه ی صحبت هایش گفت که برشنا تلاش دارد تا با افزایش تولید برق حرارتی در کابل،میزان برق وارداتی را از ازبکستان بیشتر سازد تا پرچاوی ها کمتر شود.
رییس عمومی اجرائیوی د افغانستان برشنا شرکت، همچنان گفت که میزان ضایعات تخنیکی از ۳۹ در صد به ۳۳ در صد کاهش یافته و با اصلاح شبکه به ویژه دیجیتلی ساختن میتر ها روند توزیع برق بیشتر از پیش معیاری خواهد شد.
در این گفتمان در کنار رهبری د افغانستان برشنا شرکت، محمد گل خلمی سرپرست وزارت انرژی وآب، انجنیر یعقوب حیدری والی کابل، نماینده شهرداری کابل، ده ها تن از نماینده گان نهاد های صنفی شماری زیادی همشریان کابل حضور پررنگ داشتند.نازیلا عزیزی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا