فرهنگ

از نخستین سالگرد رادیو پولیس تجلیل به عمل آمد

کابل باختر 6 دلو
نورالحق علومی وزیر امور داخله ، در مراسم گرامی داشت از نخستین سالگرد رادیو پولیس، گفت که بهبود روابط پولیس با مردم برای وزارت امور داخله از اهمیت برخوردار است و رادیو پولیس در این راستا نقش بسزایی ایفا کرده است.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر، وزیر امور داخله، با اشاره به دست آورد های یک ساله رادیو پولیس، گفت که در این مدت، از طریق راه اندازی برنامه های متنوع رادیویی، کار های سودمندی در جهت بهبود روابط پولیس با مردم صورت گرفته و مردم توانسته اند، به گونه مستقیم دیدگاه ها، پیشنهاد های و انتقادات خود از نیروهای پولیس را به گونه زنده با مسوولان وزارت امور داخله شریک سازند و نیز در جریان برنامه ها، کارکرد ها و دست آورد های پولیس ملی قرار گرفته اند که این یک تجربه جدید و ارزش مند برای وزارت امور داخله بوده است.
وزیر امور داخله، با اشاره به فداکاری های نیروهای امنیتی در امر تامین امنیت کشور و مبارزه با دهشت افگنی، گفت که هنوز هم حامیان بیرونی گروه های هراس افگنی دست از حمایت همه جانبه این گروه ها برنداشته و همزمان با جنگ مسلحانه، تبلیغات وسیعی را علیه دولت جمهوری اسلامی افغانستان و به ویژه نیروهای امنیتی کشور به راه انداخته که این امر ایجاب می کند تا نیروهای امنیتی نیز در تماس مستقیم با مردم، تبلیغات دشمن را خنثی نماید و از شهامت و دلیری نیروهای امنیتی کشور در امر مبارزه باتروریزم یاد کنند.
همچنان، در این مراسم ، محمد علم ایزد یار، نایب اول مشرانوجرگه شورای ملی، پیرامون کارکرد های رادیو پولیس در یک سال اخیر سخن گفت و تاکید کرد که مشرانو جرگه شورای ملی ضمن حمایت از رادیو پولیس، در فراهم آوری زمینه گسترش فعالیت های این رسانه نیز همکاری خواهد بود.
احمدضیا مسعود، نماینده فوق العاده رییس جمهور، در امور اصلاحات و حکومت داری خوب، نیز در این مراسم ، پیرامون اوضاع امنیتی کشور و چگونگی پیشبرد گفت و گو های صلح سخن گفت و با اشاره به توانایی نیروهای امنیتی در امر مبارزه باتروریزم و دهشت افگنی تصریح کرد که فشار نظامی بر گروه های هراس افگنی همزمان با پیشبرد گفت و گو های صلح ادامه یابد.
در مراسم یاد شده، همچنان، صدیق الله توحیدی، مسوول دیده بان رسانه ها در موسسه نی، و شماری دیگر از مسوولان نهاد های رسانه یی ، پیرامون دست آورد ها و چالش های فرا راه کار رسانه یی در کشور سخن گفتند و تصریح داشتند که رادیو پولیس در مدت یک سالی که وارد خانواده رسانه های کشور شده، کارکرد های خوب و موفقیت های چشمگیری را ثبت کار نامه های خویش کرده و زمینه خوبی را برای ایجاد تماس مستقیم میان مردم وپولیس فراهم کرده است.
در پایان این مراسم، وزیر امور داخله، با اهدای لوح تقدیر و تقدیر نامه به کارمندان رادیو پولیس، از عملکرد های خوب آنان در انجام وظایف محوله سپاسگزاری نمود و ابراز امیدواری کرد که فعالیت های رادیو پولیس هرچه بیشتر توسعه یابد.
رادیو پولیس، به تاریخ 5 دلو سال 1393 در مقر وزارت امور داخله به فعالیت آغاز کرد و در این مدت با نشر برنامه های متنوع، گام های موثری را در عرصه تامین ارتباط موثر با مردم و ایجاد پل ارتباطی میان پولیس و شهروندان برداشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا