سیاست

پیام ریاست اجراییه در پیوند به حمله مهاجمان مسلح بالای څارنوالی استیناف ولایت لوگر

کابل باختر 17 جوزا
طالبان و تروریستان جنایت کار و خون آشام بازهم با هویدا کردن هویت واقعی و چهره منفور خود، این بار بالای څارنوالی استیناف ولایت لوگر حمله کردند که متاسفانه در این رویداد څارنوال جدید به همرای شش تن از هموطنان بی‌گناه ما شهید شدند.
بعد از حمله مهاجمان انتحاری به ریاست محکمه استیناف ولایت غزنی این دومین بار است که طالبان نهادهای عدلی و قضایی کشور را مورد هدف قرار می‌دهند. بدون شک طالبان و تروریستان با انجام این چنین حملات وحشیانه و ضد اسلامی تلاش دارند تا از یک طرف فضای وحشت و بی اعتمادی را در میان مردم افغانستان خلق نمایند و از طرف دیگر در اراده مجریان نهادهای عدلی و قضایی برای تحقق عدالت و مجازات تروریستان خلل واردسازند.
اما پیام مردم و حکومت افغانستان همواره در برابر تروریستان واضح و روشن بوده است که این ملت دیگر هرگز زیر بار خواسته‌های نامشروع و ضدانسانی تروریستان و حامیان شان نمی روند. زیرا ملت و مردم ما به این نتیجه رسیده‌اند که هدف تروریزم خلق وحشت و جنایت و ظلمت و تاریکی است که با توجه به وحدت و همدلی مردم بیدار افغانستان با هیچ قدرتی بالای این ملت قابل تحمیل نیست.
ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان ضمن ابراز تسلیت به ملت عزتمند افغانستان به ویژه خانواده‌های قربانیان این حادثه، این جنایت نابخشودنی و ضد دینی را محکوم می کند و برعلاوه آن به تمام نهادهای امنیتی کشور دستور می‌دهد که ضمن تامین امنیت شدید نهادهای عدلی و قضایی کشور؛ طالبان و سایر تروریستان را بدون ملاحظه در همه جا سرکوب و نابود کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا