اخبارفرهنگTOPجامعه

علمای بدخشان، نقش رسانه ها را درجلوگیری از شایعات و برملا سازی حقایق مهم دانستند

کابل 26 ثور باختر
شورای علمای بدخشان در همکاری با ریاست اطلاعات وفرهنگ آنولایت نشستی را به منظور جلو گیری از شایعات و افترا ها علیه مدارس و عالمان دینی، در شهر فیض آباد برگزار کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ در این نشست که با حضور عالمان دینی و مسوولان حکومتی بدخشان برگزار شد، نقش رسانه در راستای جلوگیری از شایعات، برملا سازی حقایق و اقامه معروف مهم و حیاتی توصیف شد.
نخست مفتی سید عبدالمومن حازم رییس شورای علما بدخشان در صحبت هایش گفت: برخی از رسانه های مغرض غربی بنام استفاده از آزادی بیان می خواهند علما ومدارس را هدف قرار بدهند تا اینکه درجامعه ارزش های اسلامی کوچک محسوب شود.
وی افزود: ارزش آبرو و عزت یک مسلمان درنزد پروردگار نهایت بزرگ است و توطیه علیه عالمان و مسوولان مدارس این ولایت، بی اساس و مغرضانه است.
در این نشست مولوی نصرت الله فیضانی رییس معارف بدخشان، گفت: دشمن در تلاش است که پرچم داران عزت وشرف نظام اسلامی را خدشه دار بسازد، اما به این اهداف شوم شان موفق نخواهند شد.
بعد انجنیر ذبیح‌الله امیری رییس اطلاعات وفرهنگ این ولایت، درسخنانش گفت: علمای دینی و رسانه ها در حقیقت روشنگرانی هستند که جامعه را به راه درست هدایت کنند و برخی رسانه های که مرتبط با استخبارات کشور های خارجی پیش می رود، همواره دست به یک سلسله افترا آت وتوطیه های کذب زدند و این بار اول و آخر شأن نخواهد بود.
او افزود، افراد همکار با اینگونه رسانه ها، تحت تعقیب نیروهای کشفی هستند و در صورت که مستند شناسایی گردند با ایشان برخورد جدی و شرعی خواهد شد.
همچنان دراین نشست سخنرانان در صحبت هایش شان گفتند که آن گونه یی که مجاهدین درسنگر های داغ برای عزت، آبروی و آزادی کشور مبارزه کرده اند، امید وارم که خبرنگاران نیز در برابر رسانه‌های مزدور خارجی باقلم، کامره و صدای خود مبارزه کنند و نگذارند که ارزشهای دینی، ملی و شخصیت های معنوی ترور و هتک حرمت شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا