اقتصاد

نمایشگاه محصولات و دست آوردهای عرصه تکنالوژی معلوماتی برگزار شد

کابل باختر/ 23/ جوزا
اولین نمایشگاه محصولات و دست آورد تکنالوژی معلوماتی امروز درکابل گشایش یافت .
به گزارش آژانس باختر ، این نمایشگاه که ازسوی شرکت های بزرگ تکنالوژی معلوماتی کشور و به همکاری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تدویر گردید ،بیش از یکصدو بیست شرکت فرآوردهای تخنیکی و آخرین دست آوردهای شانرا به نمایش گذاشته اند.
درمراسمی که به همین مناسبت در کابل مال برگزار شد، ایمل مرجان معین و سرپرست وزارت مخابرات وتکنالوژی معلوماتی صحبت کرده ، هدف تدویر این نمایشگاه را رفع نگرانی های اقتصادی درکشور خواند و بیان کرد که این نمایشگاه این پیام را به هموطنان می رساند که سکتور مخابرات و تکنالوژی معلوماتی درکشور یک تحول بزرگ را ایجاد کرده و درحال گسترش میباشد و این دست آوردها میتواند در حفظ ثبات اقتصادی کشور نقش داشته باشد.
همچنان معین سرپرست وزارت مخابرات گفت که دست آوردهای ما دربخش تکنالوژی معلوماتی و توسعه و گسترش آن در  سالهای اخیر یک نوید خوب اقتصادی درکشور است که خوشبختانه بیشترین سرمایه گذاری از سوی شرکت های داخلی و خارجی دراین راستا صورت گرفته است .
وی اضافه کرد، ما مصمم هستیم با حمایت سکتور خصوصی زمینه های پیشرفت و ترقی بیشتر را مساعد بسازیم .
دراین مراسم مصطفی مستور معین وزارت مالیه ، مزمل شینواری معین وزارت تجارت و صنایع ، قربان حقجو مشاور اقتصادی ریاست اجرائیه ، جاوید روف رییس کمیسیون مواصلات و مخابرات مجلس سنا و نمایندگان شرکت های ال جی ،روشن ، عقاب و تنی چند دررابطه به دست آوردهای شرکت های مخابراتی مربوط صحبت کردند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا