سیاست

معاون اول ریاست جمهوری به کار آغاز کرد

کابل باختر/ 8/ میزان
دوکتور محمد اشرف غنی احمدزی رئیس جمهور اسلامی افغانستان ظهر امروز طی مراسم رسمی سترجنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری را بر کرسی کارش نشانده برای او در راه خدمت به مردم افغانستان آرزوی موفقیت کرد.
به اساس معلومات دفتر ریاست جمهوری به آژآنس باختر، رئیس جمهور اسلامی افغانستان در این مراسم یاد آور شد که اراده مردم افغانستان در انتخابات تحقق یافت و بر بنیاد این اراده حکومت وحدت ملی شکل گرفت و ما در هماهنگی کامل حکومت و مردم افغانستان به سوی روشنایی ها به پیش میرویم.
در این مراسم سترجنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری در حالی که قضاوت پوه محمدسرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری، محمدیونس قانونی و محمد کریم خلیلی معاونین سابق ریاست جمهوری و شماری از اراکین بلند پایه دولتی نیز حاضر بودند، طی سخنانی از اعتمادی که به او شده است از مردم افغانستان سپاسگزاری نموده گفت که در پیشگاه مردم افغانستان وعده می سپارم که با تمام توان در راه تأمین صلح و امنیت و خدمت به مردم افغانستان کار خواهم کرد.
بعداً معاون اول ریاست جمهوری در جمع مشاورین و کارمندان ریاست دفتر مقام معاونیت اول ریاست جمهوری طی سخنانی گفت خرسندم که امروز در کنار شما قرار دارم و تعهد من بر ادامه کار و خدمت به مردم افغانستان استوار خواهد بود و به حکومت وحدت ملی پابندم و برای ثبات آن کار خواهم کرد.
معاون اول ریاست جمهوری افزود که توجه به امنیت و ثبات کشور، استحکام وحدت و همبستگی میان اقوام افغانستان در صدر برنامه های کاریش قرار خواهند داشت.
معاون اول ریاست جمهوری همچنان خاطر نشان کرد که روشنفکران و نسل جدید مایه امیدواری های امروز و فردای کشور هستند و من از ایشان حمایت می کند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا