امنیت

مخالفان مسلح امروز با رديگر باانجام حملات تروريستي ورهزنانه دست هاي شان را به خون شماري از هموطنان ما خونين ترساختند.

كابل 27 حمل باختر

مخالفان مسلح امروز  با رديگر باانجام حملات تروريستي ورهزنانه دست هاي  شان را به خون شماري از هموطنان ما خونين ترساختند.

اين حملات دهشت افگنانه درست زماني صورت ميگيرد كه جمهوري  اسلامي افغانستان  به خاطر ختم جنگ و ايجاد صلح گامهاي بزرگي را به پيش گذاشته است.

مبصرسياسي آژانس باختر مينويسد. انجام حملات سازمان يافته و همزمان در شهر كابل وولايات لوگر، ننگرهار  و پكتيا به وضاحت ميرساند. استخبارات منطقه در تبانی با ايادي اجير كرده خود، به خاطر ايجاد فضاي رعب ووحشت از هرگونه امكاناتي كه نظم عامه رابرهم بزند استفاده ميكنند تابرنظام و مردم افغانستان  بيشتر  ازگذشته ضربه واردكنند.

به باور اگاهان  طالبان هرگز توان رهبري و انجام چنين حملات زنجيره اي و همزمان را ندارند بدون ترديد، اين حملات از جانب استخباراتي در منطقه سازماندهي ميگردد كه  اندوخته هاي فراوان از جنگ هاي چندين ساله در افغانستان دارد.

كشتار مسلمانان در انفجار و انتحار درك ناسالم مدافعان دروغين از اسلام را به نمايش ميگذارد ، در كی آناني راكه به نام اسلام مردمان فقير و گرسنه و آناني را كه به خاطر دريافت لقمه ناني به جاده ها ريخته اند ميكشند.

اين دهشت ووحشت را تروريستان درزماني سازماندهي كردند كه دولت يادداشت هاي تفاهم را مبنی بر قطع عمليات شبانه وواگذاري زندان بگرام با امريكا به امضا رسانيد، برخي حلقات اين حركات را مصوونيت به طالبان پنداشتند تا آنكه رييس  جمهوري در كنفرانس مشترك با دبيركل ناتو اين پندارها رانادرست خوانده به گونه اي بيان داشت كه اين اقدامات به خاطر تسريع صلح صورت گرفته است.

دولت باباوركامل به سوي صلح گام برميدارد اما دشمنان مردم افغانستان با سازماندهي حملات انتحاري و انفجاري مردم بيگناه  راميكشند بايد بدانند كه آه بيگناهان سخت ميگيرد و سرانجام آنان را  روسياه و خجل خواهد ساخت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا