جامعه

اتحادیه کارگران بلخ خواهان بازنگری در فرمان رییس جمهور شدند

مزارشریف 15 حمل باختر
اتحادیه کارگران بلخ دیروز در مقابل دفتر شورای ولایتی آن ولایت دست به اعتراض زدند و خواهان بازگرداندن جایدادهای غصب شده شان شدند.
به گزارش آژانس باختر، شماری از اعضای اتحادیه کارگران ولایت بلخ ادعا کردند که اموال و جایدادهای اتحادیه کارگران و  از شهرک رهایشی کارگران در دو راهی حیرتان و بعضی جایداد های آن اتحادیه در داخل شهرمزارشریف از جمله ساختمان سلام خانه در دروازه بلخ از جانب دولت مصادره شده است، آنان در مقابل شورای ولایتی ولایت بلخ دست به اعتراض زدند و خواهان توجه دولت مرکزی و مسوولان محلی بلخ گردیدند.
در این حال محمد حسن کارگر رییس اتحادیه کارگران ولایت بلخ هدف از اعتراض کارگران را به خاطر لغو فرمان رییس جمهور مبنی بر مصادره جایدادهای اتحادیه کارگران کشور دانست و گفت: به همین خاطر به ریاست شورای ولایتی ولایت بلخ آمده اند تا به مشکل کارگران رسیدگی شود.
امرالله کارگر داکتر محمدافضل حدید رییس شورای ولایتی بلخ در بازگرداندن جایدادهای غصب شده آنها وعده داد همکاری و گفت: قطعنامه اتحادیه را به دفتر ریاست جمهوری و هر دو مجلس تحویل می دهند و برای حل مشکل کارگران تلاش می نمایند.
مسوولان اتحادیه کارگران در ولایت بلخ میگویند: بیش از پنج هزار جریب زمین و سه جایداد آن اتحادیه در آن ولایت توسط زورمندان محلی غصب شده است که اتحادیه خواهان بازگرداندن آن جایدادها شده اند. احمد نعیم(دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا