سیاست

قانونپوه سرور دانش: اتحاد و همبستگی مردم در باب رسیدگی به مشکلات آنها یک ضرورت جدی است

کابل باختر16 جوزا
اعضای شورای مردمی ولسوالی تاله وبرفک ولایت بغلان در دیدار با معاون دوم رییس جمهور مطالبات باشندگان آن ولسوالی را با وی در میان گذاشتند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر: دیدار کنندگان تأمین مشارکت ملی در ساختار ادارات دولتی ولایت بغلان را یکی از خواسته های اصلی باشندگان مناطق مربوطه خوانده و برتوجه جدی رهبری حکومت وحدت ملی دراین زمینه تأکید کردند.
به گفته آنان، اگر تامین عدالت در دیگر عرصه های یکی از مکلفیت های دولت است، رعایت اصل عدالت در مقرری افراد براساس مشارکت ملی نیز باید مدنظر باشد.
آنان از عدم توجه اداره محلی بغلان در باب مشارکت اقوام در ساختار ادارت دولتی ابراز نا رضایتی کرده و خواستار آن شدند که این خلاء از طریق توجه رهبری حکومت وحدت ملی به وجه احسن، پر شود.
همچنین اعضای شورای مردمی ولسوالی تاله و برفک، با تأکید بر توسعه و انکشاف در بخش های مختلف ولایت بغلان به خصوص ولسوالی مربوطه، اعمار جاده دوشی – بامیان را از جهات مختلف با اهمیت خوانده و براعمار هرچه زود تر این جاده تأکید کردند.
قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور، با ابراز خرسندی از توجه مردم و شورای مردمی مذکور در پیوند به مشکلات و همچنین مطالبات مردم از حکومت، بر وحدت و یکپارچگی باشندگان ولایت بغلان در جهت دست یافتن به خواسته های شان تأکید ورزید.
معاون رییس جمهور گفت که اتحاد و همبستگی مردم به خصوص بزرگان، علماء و متنفذان محلی در باب رسیدگی به مشکلات و خواسته های مردم یک ضرورت جدی است و حکومت افغانستان نیز تلاش می کند در حدت امکانات دست، به موارد چون اعمار جاده های موصلاتی همت گمارد.
سرور دانش اظهار داشت که اعمار جاده متذکره را شخصاً دنبال می کند؛ ولی این گونه برنامه عمدتا زمانبر هستند.
قانونپوه سرور دانش تأمین مشارکت اقوام در ساختار ادارات دولتی را حق آنان دانسته گفت که در هیأت رهبری حکومت وحدت ملی همواره تلاش صورت می گیرد تا عدالت در زمینه های مختلف از جمله حضور اقوام در بدنه ادارات دولتی تأمین شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا