اخبارامنیت

اسدالله خالد: کماندویان، خار چشم دشمنان اند

کابل/ 10 جوزا/ باختر

ستر جنرال اسدالله “خالد” وزیر دفاع ملی عصر امروز در مراسم فراغت ۴۳۷ تن از افسران، بریدملان و سربازانی که دورۀ تعلیمات پیشرفتۀ مسلکی، تاکتیکی و تمرینات طاقت فرسا را در کورس تقویتی کماندویی موفقانه سپری کردند، اشتراک کرد و گفت که کماندویان، خار  چشم دشمنان اند.

در خبرنامۀ وزارت دفاع ملی گفته شده است که وزیر دفاع ملی فراغت کماندویان را به آنان تبریک گفت و آنان را متوجه مسئوولیت خطیر دفاع مستقلانه از وطن کرد و اضافه کرد: شما در جنگ رویاروی به دشمن ثابت کردید که از وجب وجب کشور و خاک پاک تان حراست می کنید و با حضور شما در میدان های نبرد پاهای دشمن به لرزه در می آید.

تورن جنرال هیبت الله “علیزی” قومندان قول اردوی عملیات های خاص فراغت این کماندویان را در شرایط کنونی ارزشمند تلقی کرد و  گفت: کماندو یان و نیروهای ویژه یا قطعات خاص برای تامین صلح و ثبات در کشور می جنگند و آمادۀ هر نوع فداکاری هستند.

در بخشی از مراسم، وزیر دفاع ملی به اساس منظوری مقام عالی ریاست جمهوری، ترفیع فوق العاده برید جنرال هیبت الله علیزی قومندان قول اردوی عملیات های خاص و برید جنرال زیارمل پیلوت قوماندان لوای ۷۷۷ هوایی به رتبه تورن جنرالی را به آنان تفویض کرد.

همچنان به پاس زحمات و شایستگی های افسران عالی رتبه به ۲۱ تن از قومندانان قول اردوی عملیات های خاص مدال های عالی «شهامت» تفویض شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا