اعلامیهامنیتفرهنگجامعه

جلسۀ سرقومندانی اعلی قوای مسلح به ریاست محمد اشراف غنی، برگزارشد

کابل / ۷ جدی / باختر
جلسۀ سرقومندانی اعلی قوای مسلح به ریاست محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان، شام امروز در قصر گلخانۀ ارگ برگزار شد.
به گزارش آژانس باختر؛ دراین جلسه ابتدا مسوولان بخش های امنیتی و دفاعی، گزارش شان را در خصوص وضعیت عمومی امنیتی کشور ارائه کردند. بعد، در مورد وضعیت امنیتی کابل و حمله های هدفمند تروریستی علیه فعالان جامعۀ مدنی، شخصیت های سیاسی و دست اندرکاران رسانه یی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
رییس جمهوری گفت: این حمله های هدفمند بر کسانی صورت می گیرد که از افغانستان نوین نمایندگی می کنند و صدای رسای دموکراسی، جمهوریت و آزادی بیان استند و برای حکومت افغانستان غیر قابل تحمل است. رییس جمهوری به مسوولان نهاد های امنیتی و دفاعی، هدایت داد که اقدامات لازم را به خاطر شناسایی و مجازات عاملان رویدادهای تروریستی متذکره، روی دست گیرند. رییس جمهوری و سرقومندان اعلی قوای مسلح به نهاد های متذکره دستور داد که در مشورت با نهادهای جامعۀ مدنی و رسانه یی کشور، ازتمام امکانات دست داشته به خاطر جلوگیری از تکرار همچون رویدادهای ناگوار استفاده کنند. همچنان دراین جلسه، امرالله صالح معاون اول رییس جمهوری در مورد دستآورد نشست های شش و نیم و نتایج آن به خاطر جلوگیری از رویدادهای جنایی در کابل، معلومات مفصل ارائه کرد.
احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا