سیاست

رییس اجرائیه: رهبری حکومت وحدت ملی اراده سیاسی قوی برای مبارزه با فساد اداری، شفافیت و پاسخگویی در ادارات دولتی دارد

کابل باختر7 دلو
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه امروز با اعضای کمیته مشترک مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری دیدار کرد و گزارش‌ها، نتایج بررسی‌ها و پشنهادات آنان  در باره روند مبارزه با فساد اداری، شفافیت و پاسخگویی در ادارات دولتی را به ‌بحث و بررسی گرفت.
به اساس معلومات دفتر ریاست اجراییه به آژانس باختر: اعضای کمیته مشترک مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری گزارش‌های کاری‌‌شان را در باره نظارت و ارزیابی از روند مبارزه با فساد اداری، چگونگی تداوم کار و مبارزه مؤثر بر علیه فساد اداری با رئیس اجرائیه کشور در میان گذاشتند و خواستار حمایت همه ‌جانبۀ حکومت وحدت ملی در این زمینه شدند.
آنان همچنان از جریان نظارت و ارزیابی این کمیته در وزارت صحت‌عامه به‌ رئیس اجرائیه گزارش دادند و گفتند: برای بهبودی‌ وضعیت اداری، شفافیت، پاسخگویی و مبارزه با فساد اداری پیشنهادات و راهکارهای لازم را با این وزارت مطرح کردند تا اقدامات عملی صورت گیرد.
اعضای ارشد این کمیته یادآور شدند که تصمیم دارند؛ در آینده لوی څارنوالی، شرکت برشنا و وزارت معارف را نیز بررسی نمایند تا موانع و چالش‌های مبارزه با فساد اداری را شناسایی کنند. همینگونه آنان می‌خواهند در برنامه‌های بعدی در کنار نهادهای ملی از کارکرد نهادهای بین‌الملللی نیز نظارت و ارزیابی نمایند.
دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با ابراز خرسندی از تلاش‌های اعضای این کمیته گفت: اراده سیاسی قوی در سطح رهبری برای مبارزه با فساد اداری، شفافیت و پاسخگویی وجود دارد، حکومت از تلاش‌های شما حمایت می‌کند اما ما انتظار داریم که کارهای این کمیته در امر مبارزه با فساد اداری نتایج ملموس و عملی در به‌دنبال داشته‌باشد.
رئیس اجرائیه در اخیر تاکید کرد: در برنامه‌های بعدی برای بهبودی کار بالای همکاری‌های متقابل، انتقال دانش کار با ادارات دولتی، شناسایی موانع و چالش‌ها در امر مبارزه با فساد اداری و ارائه راهکاری‌های عملی را در اولویت قرار دهید و همچنان به‌طور منظم به گزارش‌های خود را با حکومت وحدت ملی در میان بگذارید تا اقدامات عملی و جدی‌تر انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا