سیاست

سید حسین انوری: اگر طالبان به روند صلح نپیوندند نابود خواهند شد

کابل باختر/ 6/ حمل
سید حسین انوری رهبر حرکت اسلامی افغانستان و مشاور رییس جمهور اسلامی افغانستان دیروز بعداز بازگشت از تداوی از هندوستان درهمایش بزرگی درکابل با انتقاد از کارکردهای بی نتیجه و نامنظم شورای عالی صلح هوشدار میدهد اگر تمام گروه های طالبان به روند صلح نپیوندند، از کشتار مردم و ویرانی کشور دست نکشند نابود خواهند شد.
به گزارش آژانس باختر، سیدحسین انوری مشاور رییس جمهور با ابراز نگرانی از فعالیت های داعش در گوشه و کنار کشور از مردم میخواهد درسرکوبی این آدمکشان با نیروهای امنیتی همکاری کنند.
او همچنان از طالبان میخواهد بیدار شوند و قربانی دسیسه های دشمنان آشکار و پنهان وطن نگردند.
او افزود: طالبان اگر کوچکترین احساس افغانی داشته باشند، باید به آغوش ملت برگردند، اگر چنین نکنند، این سرزمین از حکومت موجود خواهد بود و به طالبان جای باقی نخواهد ماند و طالبان جای خود را به دشمنان جدید خواهند سپرد. طالبان نباید فراموش کنند، مانند مجاهدین، هرزمانی که جامعه جهانی برای منافع خود عمل کنند اقدام میکند نباید طالبان بیش از این دراختیار بیگانه گان باشند.
سید حسین انوری گروه داعش را برای کشور و مردم یک دسیسه تازه و خطرناک دانسته و از حکومت، مردم می خواهد برای سرکوبی و نابودی این گروه بدنام بسیج شوند.
مشاور رییس جمهور همچنان در این همایش مردمی از تمام اقشار ملت خواست در بازسازی کشور دست با هم داده و قربانی نفاق و دسیسه های بیگانه گان نشوند .
دراین همایش قطب الدین هلال مشاور رییس جمهور در بخش صلح از طالبان خواست بدون پیش شرط به میز مذاکره رجوع کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا