جامعه

والی غور : محمولۀ حد اقل سه هزار تُن برای کمک به خانواده های فقیر و خشک سالی زده در حال انتقال به غور است.

چغچران / 24 جدی / باختر
سید انور رحمتی والی ولایت غور دریک مصاحبه اختصاصی به آژانس خبری باختر گفت، از 9000 متریک تُن گندم کمک های حکومت  از سیلوی کابل  در حال انتقال به سمت ولسوالی های ولایت غور قراردارد .
به گفته وی، این مقام محلی  تا اکنون نزدیک به یک هزارمتریک تُن گندم درولسوالی لعل ودولتیار این ولایت سرازیرگردیده  است  که از سوی هئیت موظف درحال توزیع با فامیل های نیازمند این دو ولسوالی می باشند .
والی غور افزود که 15 میلیون افغانی پول نقد نیز شامل این کمک ها بوده که قبلآ این مبلغ  دراین ولایت مواصلت ورزیده است .
والی غور همچنان افزود که هیئت سروی ازترکیب چندین اداره محلی این ولایت اعم ازنهاد های امنیتی و استخباراتی و دوایرملکی موظف گردیده بودند که سرانجام ، بیش از هشتاد هزار فامیل  وخانواده های نیازمند وآسیب پذیر در ده  واحد اداری این ولایت را شناسای وبرای شان کارت توزیع نمودند .
والی غور علاوه کرد که به  تمام روسای دوایر دولتی به شمول قوماندان امنیه و ولسوالان ولسوالی های این ولایت درمناطق وساحات مشخص در روند توزیع این کمکها  وظیفه سپرده شده است که به گونه صادقانه  این کمکها را با فامیل ها وخانواده های شناسای شده توزیع نمایند .
والی غور ضمن آنکه اشاره داشت که  نهاد های مشخص  از روند این توزیع به شیوه های مشخص نظارت وکنترول مینمایند واز رسانه ها ، فعالین نهادهای مدنی ومردم عام این ولایت نیز خواست که اداره محلی این ولایت را کمک و همکاری نمایند که روند توزیع این کمک ها بشکل خوب وهمان طوریکه افراد نیازمند شناسای شده اند برای شان توزیع شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا