سیاست

محمد اشرف غنی رییس جمهوری با بازماندگان شهدای رویداد دهشت افگنی اخیر در پروان، دیدار کرد

کابل / 6 قوس / باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان امروز در جریان سفرش به پروان، در کنار بازدید از روند بازسازی قصر تاریخی جبل السراج، با بازماندگان شهدای حملۀ  دهشت افگنی ۲۶ سنبله سال جاری در نزدیکی مرکز تربیه یی حوزه اول شهرچاریکار، دیدار و غمشریکی کرد.

به اساس معلومات دفتر سخنگوی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار که در قصر جبل السراج انجام شد، ملا بابه گل به نمایندگی از ورثۀ شهدا صحبت کرد و با ابراز تشکر از کمک به خانواده های شهیدان، خواهان رسیدگی به مشکل بی سرپناهی آنان و توجه به یتیمان شهدا شد.

رییس جمهور یک بار دیگر مراتب تسلیت و غمشریکی خویش را به خانواده های شهیدان ابراز کرد و گفت : ما در غم و اندوه تان شریک هستیم و خاطرات شهدا را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود که این شهدا، شهیدان جمهوریت هستند که در فضای آزاد در کمپاین انتخاباتی نامزد مورد علاقۀ شان شرکت کرده بودند و از طرف دشمنان افغانستان به شهادت رسیدند.

رییس جمهور به مسئوولان مربوطه هدایت داد که سایر نیازمندی های بازماندگان شهدای این رویداد مذکور بررسی کنند تا به خاطر کمک به آنان اقدامات اساسی صورت گیرد.

سپس امرالله صالح معاون اول تیم انتخاباتی دولت ساز صحبت کرد و با تسلیت و غمشریکی به وارثین شهدا، گفت : با الفاظ نمی شود غم و اندوه شما را تسکین کرد. وی افزود: با همکاری بزرگان پروان، دولت خواسته های شما را باید بررسی و به آن رسیدگی کند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا