جامعه

ازساخت چندین ساختمان غیر معیاری در کابل جلوگیری شد

کابل باختر 9 سرطان
جهت تنفیذ قانون و جلوگیری از تخلفات، قطعه پولیس نظم شهری شاروالی کابل ، امشب کار جلوگیری از ساخت و ساز ساختمان های غیرقانونی را آغاز کرد.
قبل براین جلوگیری از تخلفات در همکاری با پولیس حوزه های  قومندانی امنیه صورت می گرفت.
به گزارش آژانس باختر به نقل از خبرنامه شاروالی کابل ؛ قطعه پولیس نظم شهری شاروالی کابل که اخیراً در چوکات آن  اداره جهت تنفیذ قانون ایجاد شده است، امشب اقدامات شان را به خاطر جلوگیری از ساخت و ساز ساختمان های غیر قانونی با هماهنگی ریاست کنترول ساختمان هایی اساسی این اداره از مربوطات ناحیه چهارم شهر آغاز کردند که در نتیجه کار شماری از ساختمان های بدون مجوز و متخلف در آن ساحات متوقف شد  و قرار است به اساس مقرره تخلفات ساختمانی و شناسایی نوع تخلف، متخلفان مورد پی گرد قانونی قرار گیرند. 
سمونیار مجیب احمدی قومندان قطعۀ رسیدگی به تخلفات پولیس نظم شهری در رابطه اظهار داشت: ساختمان های که نسبت خلاف ورزی کار آنها توقف داده می شود، مالکان  مربوط تا رفع مشکلات قانونی شان دگر به ساخت وساز اقدام کرده نمی تواند و از سوی دسته  های گزمه و نظارتی ما تحت بررسی قرار خواهند داشت.
قابل ذکراست که جهت توسعۀ پایدار و معیاری و تنفیذ قانون، ایجاد قطعه یکی از نیازهای جدی شاروالی بود که به اساس تلاشهای رهبری جدید این اداره ایجاد شده است . نیلوفر دانش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا