سیاست

جلسه بررسی اوضاع امنیتی کشور برگزار گردید

کابل باختر 22میزان

جلسه بررسی اوضاع امنیتی کشور شام امروز به ریاست ستر جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهور ی در قصر گلخانه صدارت برگزار گردید.

در این جلسه مشاور شورای امنیت ملی، سرپرست وزارت دفاع ملی، وزیر امور داخله، رئیس عمومی امنیت ملی، رئیس اداره مستقل ارگانهای محلی و رئیس اپراسیون وزارت دفاع ملی حضور داشتند.

به گزارش آژانس باختر، در آغاز این جلسه معاون اول ریاست جمهوری طی سخنانی از وضعیت امنیتی در کشور ابراز نگرانی کرده گفت که مردم در سراسر کشور از وخامت اوضاع در کشور شدیداَ مشوش هستند زیرا وخامت اوضاع در کشور سبب شده است که کار و بار و وضعیت اقتصادی مردم نیز دچار بحران شود.

معاون اول ریاست جمهوری افزودند که مردم از دولت و نهاد های امنیتی می خواهند که در راستای بهبودی وضعیت امنیتی و سرکوب دشمنان صلح و آرامش کشور باید اقدامات عاجلی روی دست گرفته شود.

سپس محمد حنیف اتمر مشاور شورای امنیت ملی، محمد معصوم ستانکزی سرپرست وزارت دفاع ملی، جنرال نورالحق علومی وزیر امور داخله، رحمت الله نبیل رئیس عمومی امنیت ملی و غلام جیلانی پوپل رئیس اداره مستقل ارگانهای محلی گزارش های شان را پیرامون اوضاع امنیتی کشور و اجراات نهاد های امنیتی در رابطه به آن در جهت سرکوب دشمنان و تأمین امنیت و ثبات در نقاط مختلف افغانستان به جلسه ارایه نموده یاد آور شدند که نیرو های امنیتی ما با همه توان و قدرت و ظرفیت هایی که دارند با ایثار و فداکاری در کار تأمین امنیت مشغول هستند.

در این جلسه راه های بیرون رفت از وضعیت کنونی، و مسأله مقابله با تروریستها و دهشت افگنان و دشمنان صلح و آرامش کشور مورد بحث و بررسی های همه جانبه قرار گرفته و در این زمینه تدابیر مقتضی اتخاذ گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا