سیاست

معینیت امور شاروالی ها، در تشکیل اداره مستقل ارگانهای محلی افزوده شد

کابل باختر 28 دلو
عبدالباقی پوپل به حیث معین شاروالی ها امروز به مسوولان و منسوبان آن اداره  معرفی شد.
به گزارش آژانس باختر: به اساس پیشنهاد اداره مستقل ارگانهای محلی و منظوری ریاست جمهوری، پست ریاست عمومی شاروالی ها به معینیت شاروالی ها ارتقا کرد.
در مراسم معرفی عبدالباقی پوپل به حیث معین شاروالی ها، سید منصور سعادت نادری وزیر امور شهر سازی، ویس برمک وزیر مشاور دولت در امور مبارزه با حوادث، حکمت خلیل کرزی معین سیاسی وزارت امور خارجه، جمعی از معینان ادارات دولتی و تعدادی از وکلا و سناتوران حضور داشتند.
وزیر امور شهرسازی با بیان اینکه با توجه به چالش های موجود در شهرها و شاروالیها، وجود یک معینیت قوی را در اداره مستقل ارگانهای محلی یک ضرورت دانسته تقرر معین شاروالیها را به فال نیک گرفت.
معین سیاسی وزارت امور خارجه، اظهار امیدواری کرد که با ارتقای این پست، عرضه خدمات شهری در سطح محلات روز به روز بهتر از گذشته گردد.
سرپرست و معین پالیسی و تخنیکی اداره مستقل ارگانهای محلی، با قدردانی از ریاست جمهوری بخاطر توجه به آن اداره و به حکومتداری در سطح محلات، از کارکردهای گذشته عبدالباقی پوپل تقدیر و تمجید به عمل آورد.
همچنان معین شاروالی ها در رابطه به برنامه های کاری خویش معلومات داده گفت: " تثبیت سرحدات تمام شهرها، تطبیق برنامه همبستگی شهرها که الی چهار ماه آینده  کار آن آغاز میگردد، ثبت تمام املاک شاروالیها برای جلب سرمایه گذاری، آغاز برنامه ملی، غرس نهال در تمامی نقاط افغانستان، مبارزه جدی با غاصبین زمین در پرتو حمایت جدی سیاسی، رهبری حکومت وحدت ملی، تطبیق برنامه های موثر برای ازدیاد عواید شاروالیها و تطبیق برنامه ملی در سطح مکاتب برای ترویج فرهنگ "شهرما، خانه ما"سرخط کاری من و تیم همکارم می باشد. "

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا