سیاستاخبارTOP

سرپرست وزارت زراعت در دیداربا رئیس یوناما برتداوم همکاری سازمان ملل متحد بخصوص دربخش زراعت تاکیدکرد

کابل، ۱۸ جدی، باختر
مولوی عطاءالله‌ عمری سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری امروز با رزا اوتونبایوا نماینده سازمان ملل متحد در افغانستان و ریچارد ترانچارد، رئیس سازمان خوراک و زراعت سازمان ملل در افغانستان دردفترکارش دیدار کرد.
دفتر مطبوعاتی وزارت زراعت آبیاری به آژانس باختر گفت : در این دیدار طرفین پیرامون اهمیت زراعت، بلند بردن سطح اقتصاد دهقانان و مالداران، تهیه غذای صحی و باکیفیت، افزایش توزیع تخم‌های بذری و محصولات مالداری صحبت کردند.
رزا اوتونبایوا نماینده سازمان ملل در افغانستان از آمادگی کشورها و سازمان‌های مختلف برای همکاری با دهقانان و مالداران افغانستان خبر داده گفت: سازمان ملل از اقدام فوق‌العاده موثر امارت اسلامی افغانستان در راستای جلوگیری از کشت و کار مواد مخدر تقدیر می‌نماید، این پیام را آورده‌ایم که شما پیشنهاد و طرح‌های بدیل کشت مواد مخدر را برای ما بگوئید که روی آن کار شود.
به گفته وی:‌ چندین کشور آماده همکاری و اقدام عملی در این بخش می‌باشند، نیاز است روی این مسئله مشترک کار کنیم .
وی افزود :‌ در سال آینده بودجه کافی برای شما از سوی سازمان ملل و کشورهای کمک کننده اختصاص داده خواهد شد، ما هم وظیفه خود می‌دانیم که کار کنیم و این پیام را به جهانیان برسانیم.
سپس سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از فعالیت‌های موسسات و دفاتر همکاری سازمان ملل قدر دانی نموده برهمکاری های مشترک اطمینان داد و بر تداوم کمک و همکاری سازمان ملل متحد برای مردم افغانستان بخصوص در بخش زراعت تاکید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا