امنیت

۲۶ هراس افگن در ولسوالی اندر غزنی کشته شدند

کابل 11 دلو باختر
سخنگوی وزارت دفاع ملی  از راه اندازی 14 عملیات در 12 ولایات کشور و از بهبود وضعیت امینتی در برخی از ولایت ها منجمله هلمند سخن گفت.
به گزارش آژانس باختر، تورنجنرال دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع ملی، امروز در یک کنفرانس خبری در مرکز اطلاعات ورسانه های حکومت گفت که هم اکنون ۱۴ عملیات تعرضی از سوی نیروهای دفاعی وامنیتی کشور در ۱۲ ولایت جریان دارد. او افزود که قطعات کوماندو نیز در جریان ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ عملیات هجومی را در شماری از ولایت ها راه اندازی کرده اند وهمچنان 2 حمله  هوایی به هدف از بین بردن مخفیگاه های تروریستان، اجرا شده است.
تورنجنرال وزیری گفت که در نتیجه این عملیات ها ۲۶ تروریست در ولسوالی اندر غزنی، ۱۱ تروریست به شمول یک قوماندان محلی طالبان به نام حمزه در ولسوالی خاکریز کندهار و یک تروریست در ولسوالی نادعلی هلمند، کشته  شدند.
در این عملیات ها ۲۳ تن زخم برداشته ویک تن بازداشت شده اند.
وی همچنان گفت که تیم های انجنیری اردوی ملی ۴۹ حلقه ماین را که ازسوی تروریستان در نقاط مختلف کشور جاسازی شده بود، کشف وخنثی کرده اند.
سخنگوی وزارت دفاع ملی، وضعیت عملیات ها در ولایت های ننگرهار، غزنی، خوست، کندهار، ارزگان، زابل، فاریاب، بغلان، نیمروز وهلمند را موفقیت آمیز وپردست آورد دانست وگفت که نیروهای دفاعی وامنیتی کشور در هرشرایط در مقابل دشمن آماده مبارزه هستند و آنان را سرکوب می سازند.
فریبا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا