امنیت

مردم لوگر در امر تامین امنیت پروژه های عمرانی متعهد شدند

لوگر 9 عقرب باختر
به خاطر تامین امنیت پروژه های انکشافی در ولایت لوگر دیروز گردهمایی صورت گرفت.
مسوولان محلی، ده ها بزرگ قومی و مسوولان شورای های مردمی در لوگر پیرامون چگونگی تامین امینت پروژه های عام المنفعه صحبت نمودند.
گردهمایی که زیر نام " مکلفیت مردم در پروژه های انکشافی و پاسخ گویی اداره محلی لوگر برای مردم این ولایت از سوی برنامه حمایت مردمی برگزار شد، احمد شاه مسوول ولایتی برنامه حمایت مردمی در لوگر هدف از این گردهمایی را بیان نقش باشندگان لوگر درتامین امنیت پروژه های انکشافی در مناطق شان خواند و از آنان خواست تا عملاً در آبادی منطقه های شان سهیم شوند.
محمدحلیم فدایی والی لوگر گفت که منبعد اگر باشندگان این ولایت پروژه باسازی میخواهند، باید در تامین امنیت آن سهم فعال بگیرند، بخاطری که مخالفان مسلح همواره برنامه های دشمنان مردم افغانستان را به پیش میبرند و در برابر پیشرفت وترقی مزاحمت خلق می کنند که در برابر این مظالم آنان اتحاد و اتفاق ما حایز اهمیت است.
وی افزود که در دونیم سال اخیر یک هزار و یکصد پروژه عام المنفعه در لوگر تطبیق شده است و یا زیر کار می باشد که این خود نشان دهنده تعهد قوی دولت در تغییر مثبت زندگی مردم میباشد.
در اخیر از طرف مردم لوگر مدال طلا و لوح تقدیر به خاطر حکومت داری خوب و مدیریت درست به والی لوگر اهدا شد. احمد نعیم (دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا