جامعه

پیام مشرانوجرگه شورای ملی د، ج، ا، ا. به مناسبت روز میلاد مسعود سرور کائینات و ناجی بشریت حضرت محمد مصطفی(ص ) پیامبر بزرگ اسلام:

کابل  8 قوس باختر
پیام مشرانوجرگه شورای ملی د، ج، ا، ا. به مناسبت روز میلاد مسعود سرور کائینات و ناجی بشریت حضرت محمد مصطفی(ص ) پیامبر بزرگ اسلام:
رئیس، هیئت اداری، اعضا و دارالانشای مشرانوجرگه شورای ملی دولت جمهوری اسلامی افغانستان، میلاد مسعود سرورکائینات حضرت محمد مصطفی(ص ) پیامبر بزرگ اسلام را به کافه امت مسلمه، مردم افغانستان و مسلمانان جهان از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض گفته و به برکت این روز متبرک برای همه جوامع اسلامی در پرتو شعایر اسلامی و شریعت غرای محمدی آرزوی وحدت نظر و عمل صالحه نموده؛ یوم میلاد و رحلت پیامبر گرامی اسلام را از روز های قابل عطف در زندگی پربار نبی کریم(ص ) می داند.
مشرانوجرگه شورای ملی از تمام مسلمین و نهادهای اجتماعی و حکومتی آرزو دارد که از میلاد معظم حضرت سرور کائینات باختم ها و خوانش کلام الهی، تدویر محافل سخنرانی پیرامون اخلاق و سجایای عالی ناجی بشریت، صدقات، خیرات و عبادات در مطابقت به عادات و سنت های پیامبر والاشان اسلام تجلیل و گرامی داشت به عمل آورند. مشرانوجرگه شورای ملی با فرارسیدن این روز متبرک از دسته های متخاصم در داخل کشور و برخی دیگر از سرزمین های اسلامی که جنگ و خشونت میان شان جریان دارد؛ می طلبد که با اخوت اسلامی و ارشادات دینی خود از جنگ و کشتار در سرزمین شان دست بردارند. مشرانوجرگه شورای ملی با فرارسیدن میلاد خجسته حضرت پیامبر بزرگ اسلام، یکبار دیگر به پیشگاه ملت بزرگ افغانستان تعهد می سپارد که با انجام خدمات شایسته و تصاویر قوانین نافع و سودمند برای مردم متدین این سرزمین و تامین هرچه بهتر نظم و قانونیت در کشور، از هیچ گونه مساعی فرو گذاشت نمی کند. و من الله توفیق شوخک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا